Ik werk 4 dagen per week, 3 dagen gaat ze naar het kdv en 1 dag is mijn man thuis.
Nu was ik weleens benieuwd naar hoeveel jullie op het werk kolven en ook wat je kindje drinkt aan voedingen,
hier zijn de tijden qua voeden:
5.30 (live)
10.00 fles van 200cc
14.00 fles van 200cc
17.30 fles van 150cc
20.00 (live)
s`ochtends drinkt ze 1 borst, de ander kolf ik af dan heb ik meestal rond de 150cc, dan kolf ik rond 10.00 heb ik tegen de 200cc, dan kolf ik rond 14.00 en heb ik 150cc en om 17.00 kolf ik weer en dan heb ik 100cc
totaal dus 600cc wat ik afkolf.
En dan nog een vraagje voor degenen die net als mij zoveel dagen werken, hoe deden jullie dat om de productie te verhogen? want dat kan ze nu moeilijk zelf nog regelen, kijk die flessen verhoog ik nu zelf ben eigenlijk heel veel bezig om mijn productie omhoog te houden, eigenlijk continu als ik niet aan het werk ben.
Hallo Goudvis,
Hier dezelfde situatie gehad! Ik werk vier dagen, man ook en dus 3 dagen kdv.
Toen ze vier maanden was, was haar schema als volgt: (op werkdagen)
6.30 live
10.30 fles 200cc
15.00 fles 200cc
18.00 live
21.00 live (en later overgestapt op kv ivm doorslapen)
Mijn schema was op werkdagen als volgt:
6.30 live drinken (links)
10.30 links en rechts kolven - 250 cc
15.00 links en rechts kolven - 150 cc
18.00 live
21.00 een tijdje nog kolven maar toen productie wat daalt, niets meer gedaan
Wat ik op mijn werk kolf, is dus precies genoeg voor de flessen van de volgende dag. In het begon waren het zelfs 3 flessen en kolfde ik 270 cc + 250 cc. Maar toen is ze wat met de tijden gaan spelen en kwamen we op bovenstaand uit. En toen ik weer ging werken, was 3 flessen vullen ineens niet meer zo makkelijk
Nu heb ik niet zo snel last van stuwing dus ik kon er makkelijk wat langer tussen laten. Productieproblemen had ik niet, dat begint nu een beetje te komen en ik was er zelf ook een beetje klaar mee, dus ben aan het afbouwen. Kolf nu nog 1 keer rond 13.00 en ze krijgt een extra flesje kv.
Wat is precies je probleem met je productie? Want ik lees dat je in totaal 600 cc kolft en dat ze 550 cc drinkt? Lijkt me prima! Maar je moet dus wel een keer wat gaan opbouwen om een dag vooruit te kunnen ‘werken’