Ik wil me meisje leren uit de fles te drinken als ik over 3 wkn weer moet werken moet ze het kunnen en het gaat haar moeizaam af.
Mijn productie is erg strak afgestemd op me meisje maar ik probeer af en toe een voeding te kolven. Maar hoeveel moet ik invriezen hoeeveel ml??
Ik heb geen idee hoeveel ze drinkt, wat is handig??
ik ben steeds gaan invriezen de hoeveelheid die jayden mocht met dat rekensommetje. dus gewicht x 150 / aantal voedingen. uiteraard als ik dat eruit had gekolfd, anders vroor ik gewoon alles in wat ik kolfde. je kan beter wat meer kolven en invriezen en dat ze het laten staan dan dat je te weinig uit de vriezer hebt gehaald vond ik
maar ik vind zonde als ik 125 ml kolf en ontdooi na invriezen en dat ik elke keer 30 ml weggooi, snap je wat ik bedoel…
Tanisha drinkt hier een fles van 260bv! Had ik laatst ff uitgeprobeerd en alles ging op en ze keek me aan van hallo heb je niet meer?
Ik vries alles in in ijsblokjeszakjes, 1 ijsblokje is ongeveer 15 cc zo kan je makkelijk de hoeveelheid eruit halen die je nodig hebt.
Wij hebben nu 1 hele diepvries la vol met melk…
Hier wisselt het erg wat ons zoontje drinkt, hij is nu 3 maanden en 6200 gram Soms drinkt hij een fles van 240 cc bij de oppas en soms maar 80 of 120 cc. Ik vries flessen van 180 cc in en daarnaast hebben we een voorraadje in ijsklontzakjes gedaan. Dan vullen we de fles van 180 aan met ijsklontjes. Waarschijnlijk ontkom je er niet aan dat er soms voeding overblijft, je kunt immers niet voorspellen hoeveel je kindje gaat drinken.