Kolfvraag

Hoi, ik heb een vraagje over kolven.

Als ik kolf op mijn werk, dan komt het er de eerste 5 minuten met flinke golven uit. Mijn flesje is dan ook binnen no time aardig gevuld. Maar daarna volgen er nog alleen druppeltjes. Vaak kolf ik dan nog 5 a 10 minuten enkele druppeltjes tot er niets meer komt.

Nu heb ik toch elke keer de neiging om te denken, ach ik heb toch genoeg gekolfd en het werk wacht, dit is zinloze tijd, ik stop ermee. En die druppeltjes te laten voor wat het is.

Maar ik vraag me af, of ik die druppeltjes toch af moet kolven? Heel soms komt er dan na even toch weer veel meer, maar vaak niet, maar ben een beetje bang dat als ik die druppeltjes niet meer kolf, de productie terugloopt? (werk 3 a 4 dgn per week)

niemand? :-*

dat had ik ook altijd, meestal was ik na 10 min er flauw van en stopte ik , wat ook nog wel eens hielp was weer neus sprayen

Ik deed idd altijd hetzelfde… geen idee hoe nodig dat is!

hmm voor mij is het een jaar geleden, maar ik werd er toen ook altijd gek van dat er nog maar druppeltjes uit kwamen, dus stopte toen eigenlijk ook altijd… flesje was hier ook altijd heel snel vol… maar goed, ben wel benieuwd naar tips van anderen, voor een volgende keer :wink: en nee, ben niet zwanger hahahhaha :wink:

aan druppelen doe ik niet hoor… Het moeten straaltjes zijn bij mij, zodra ik een minuut ofzo alleen maar druppels heb dan stop ik… Als ik te weinig gekolfd heb dan kolf ik liever nog een keer extra op een dag dan minuten lang alleen maar druppels te kolven…

grts patricia