kolf kwijt

Gisteren een kleine ramp hier.



Ik was een deel van de kolf kwijt.

(Avent isis iq, de “adapter” die je op de kolf klikt en aansluit op het stopcontact)



Nu heb ik tegenwoordig zo veel aan mijn hoofd qua werk, familie, kerkkerststress, verjaardagen dat ik toch al het idee heb dat ik een heleboel niet meer in de hand heb en die voeding is het enige wat super goed verloopt op dit moment.



Dus ik was razend. Echt helemaal over de rooie.



Had al op mp gekeken voor een 2ehands zelfde type, of die hier ook in de buurt op te halen was want ik MOEST hem hebben want vandaag had ik een drukke werkdag. Ik heb zelfs 2 mensen gebeld (beide kon ik voor 100 euro ophalen, compleet met viabekertjes etc.)



En toen lag ie gewoon op de bank onder een kussen :oops:

Ben echt vier uur aan het zoeken geweest, kwaad was ik en stressy en paniekerig en dat voor een kolf :wink:



Manlief na de eindeloze zoektocht:: Ehm… hoe lang wil je eigenlijk nog voeden…?



Grrr. Hij was nogal onder de indruk van mijn fanatieke bui denk ik want ik ben meestal niet zo fanatiek met dingen :wink:



Zal zo eerst die mensen even mailen dat ik m toch niet overneem, wel zo netjes.

Wow gelukkig dat je hem weer gevonden hebt, kan me je stress levendig voorstellen, heb ooit in de periode (fultime kolven) voor Stijn in een weekend mijn kolf kapot gehad, totale paniek… En ook al eens aan het werk gegaan en idd de electrisiteitskabel thuis laten liggen, dus toen maar met de hand mezelf wat beholpen, ideaal was het in elk geval niet…

oh ja heel herkenbaar. Het is wat die melk/ kolf :wink:



Van de week is hier de stroom uitgevallen (apache tegen hoogspanningsmast) ik was als de dood dat mijn voorraad er aan zou gaan :twisted: :twisted: gelukkig hadden we een aggregaat.