zag hem in een tijdschrift staan. En vind hem erg mooi. Maar is er ook iemand die hem heeft? Vind hem behoorlijk prijzig (bij tl had ik een handkolf) maar als het wat is en ik geef weer zo lang borstvoeding …
Ik heb hem op de 9 maanden beurs gezien, en vondt het er niet verkeerd uitzien.
De klof zelf is momenteel nog niet uit/verkrijgbaar, waarschijnlijk wordt dat medio mei.
Je kunt je via de difrax site wel inschrijven voor de nieuwsbrief dan wordt je op de hoogte gehouden als hij uitkomt.
Ik heb een kortingsbon meegekregen voor evt aanschaf als hij komt.
Mij lijkt het namelijk oom wel wat, vooral omdat je de borstschelp niet hoeft vast te houden
ohhh nog niet eens uit!! oeps… beetje jammer dat ik geen kortingsbon heb gekregen! Ga eens kijken op die site! Thanks!
Ik heb hem even gegoogelt. Het ziet er mooi (futuristisch ) uit.
Ik kan alleen de prijs nergens vinden.
Hoe duur is hij dan Cariska?
Ik googelde op afbeeldingen en gek genoeg staat de schermafbeelding van Dragon dan tussen de zoekresultaten. Als je daarop klikt, kom je in dit topic terecht. :eh:
ik geloof dat ik ergens (maar weet niet waar) de prijs van 179.00 heb gezien (en vergeleken bij mijn handkolf van 55 vind ik dat prijzig, maar als je het vergelijkt met een andere elektrische valt het wel mee denk ik…)
Voor een electrische kolf, valt dat best mee inderdaad. Maar krijg je dan 2 borstschelpen erbij?
Want als het een dubbele electrische kolf is, dan is het juist weer heel goedkoop.
@miro wrote:
Voor een electrische kolf, valt dat best mee inderdaad. Maar krijg je dan 2 borstschelpen erbij?
Want als het een dubbele electrische kolf is, dan is het juist weer heel goedkoop.
euhhhhh denk het wel…
@Cariska wrote:
@miro wrote:Voor een electrische kolf, valt dat best mee inderdaad. Maar krijg je dan 2 borstschelpen erbij?
euhhhhh denk het wel…
Op de site van Difrax wordt aangegeven, dat de kolf wordt geleverd met één buitenschelp en drie maten binnenschelpen. Met dit standaard pakket kun je dus één borst tegelijk afkolven. Je zou eens bij de fabrikant kunnen navragen of deze kolf geschikt is voor het afkolven van beide borsten tegelijkertijd en zo ja, of er aanvullende sets te koop zijn?
heb difrax gemaild of je hem kan uitbreiden!
ik vind het er ook echt :thumbup: uitzien! krijg hier geen ‘clara de koe’ visioenen bij. en die had ik wel bij andere kolven.
als hier een 2e kindje komt, ga ik deze zeker aanschaffen!
schijnt wel zo te zijn dat je de slangetjes na elk gebruik moet steriliseren…
Vind hem er ook super uit zien, heb nu een medela swing. Maar een nadeel is idd wel dat de melk door de slangetjes loopt. Die zijn dan wel moeilijk schoon te maken… En droogmaken gaat al helemaal niet goed. Dus qat dat betreft heb ik liever m’n swing!
Antwoord terug van difrax (nadat ik de vraag nogmaals gesteld heb) de kolf is alleen enkelzijdig te gebruiken… Dat is jammer!
oow wat balen!! vond hem, er echt mooi uitzien!
Ok topic gevonden. Als hij maar 1 borst tegelijk kan kolven houd ik het wel bij m’n medela swing. Daar loopt de bv niet door een slang en is ook goed schoon te maken.
Zijn er ondertussen mama’s met ervaring met deze kolf???
Ik hoor namelijk veel negatieve ervaringen. Dat hij weinig effectief is, en dus weinig melk oplevert. Jammer want hij leek me zo fijn handsfree
Voor handsfree kolven heb je ook nu sets te koop. Ik heb net een medela freestyle gekocht en daar zat het bij. Ik gebruik het niet, lijkt mij niks.
Ik heb ook zitten twijfelen over de difrax kolf maar wilde nu graag een dubbele kolf en dacht eerst dat die difrax dat ook kon. Maar helaas!
Ik dacht trouwens dat hij vanaf september te verkrijgen zou zijn maar dat is dus niet eens zo?
Lijkt me ook een fijne kolf! Maar vind het jammer dat die sorfshields niet meer te krijgen zijn van mendela.
Ik denk dat ik voor de ardo calypso ga. Die kan ook dubbel, maar is ni zo duur… Nou ja voorlopig eerst nog maar eens bevallen
Volgens mij is hij al te verkrijgen hoor!
De kolf van Difrax is al te koop hoor, ik heb hem een paar weken geleden al in de prenatal zien staan
en al mensen ervaring hiermee???