KOK WEER GENOMINEERD!!!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Weten jullie het nog?

Vorig jaar werd Kindje op Komst gekozen als op 2 na beste infosite op het gebied van Baby en Kids. Vol trots hebben wij reeds het gehele jaar de award op onze website staan. Ook dit jaar zijn wij wederom genomineerd voor een Baby & Kids Website Award! Helpen jullie ons om wederom een hoge klassering te halen? Je kun via deze link op ons stemmen!

Je mag maar 1 keer per IP adres/persoon stemmen. Personen / websites die onreglementair stemmen worden uitgesloten van de Awards.

We willen dit jaar natuurlijk voor de eerste plaats gaan!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

jaaaaaaaaaaa ik heb gestemd!!!

ik ook

natuurlijk heb ik gestemd ennehm…meerdere emailadressen zeg je? Ik heb er een stuk of 8 geloof ik :mrgreen: :wink:

Oké nu is het 1 keer per IP adres dus…

Ik heb ook gestemd! :thumbup: :dance:

Zeg, dit is het oproepen van stemmen :angel:

@Madre wrote:

Was ook het eerste wat ik dacht :angel:

mijn stemmen zijn binnen!!

gestemd

zou niet met meer mails gaan stemmen :think:

Stem eerlijk! Je mag maar 1 keer per IP adres/persoon stemmen. Personen / websites die onreglementair stemmen worden uitgesloten van de Awards

@Madre wrote:

Klopt, maar er staat nergens in de regelementen van deze verkiezing dat dat niet mag!!! :angel:

gestemd :mrgreen:

@~Marion~ wrote:

@Madre wrote:

Klopt, maar er staat nergens in de regelementen van deze verkiezing dat dat niet mag!!! :angel:

Flauw hoor… 8)

@mama20 wrote:

gestemd

zou niet met meer mails gaan stemmen :think:

Stem eerlijk! Je mag maar 1 keer per IP adres/persoon stemmen. Personen / websites die onreglementair stemmen worden uitgesloten van de Awards

Hee, helemaal goed gezien! Heb mijn berichtje even aangepast…

Jullie hebben volkomen gelijk dit is het oproepen tot stemmen.

Maar gezien het feit dat in de mail waarin staat dat wij genomineerd zijn vermeld wordt dat wij al het aangeleverde materiaal mogen gebruiken om de verkiezing onder de aandacht te brengen en onze bezoekers te laten stemmen mag dat in dit geval dus gewoon!

Dus mogen jullie gewoon stemmen na deze door ons geplaatste oproep. :-*

@Madre wrote:

@~Marion~ wrote:
@Madre wrote:

Flauw hoor… 8)

het wordt zelfs geadviseerd door de organisatie om zoveel mogelijk stemmen te werven! hihi

Je mag inderdaad wel maar 1x per IP adres en emailadres stemmen.

heb gestemd hoor

me2 :smiley:

Ook mijn stem is binnen :thumbup:

gestemd! Succes!