KOK traag? Vraag van beheer aan alle kokkers op blz 2

Ja en als ik bijv nu wil reageren, geeft hij eerst wit scherm aan minuut voor hij hier komt… :wall:

hier ook weer erg traaaaaaaaaaaag

En hier weer niet. :wall:

is weer hetzelfde dan gisteren: niet of heel langzaam laden, weer opnieuw moeten inloggen :wink:

Lastig als het niet structureel is. :cry:

ja vreemd ook!

en hij opend pagina’s weer niet, of heel langzaam en weer opnieuw inloggen vaker :think:

Ja ik moest vandaag ook een keer of 2 inloggen

en het is weer zover…

hier ook.

En hier weer eens niet…

ruud heb jij niet een uitgebreidere/sneller computer?

of misschien een mac? :wink:

Ik heb gewoon een professionele HP laptop en wat mac spul en overal werkt het gewoon naar behoren.

@ruud wrote:

Ik heb gewoon een professionele HP laptop en wat mac spul en overal werkt het gewoon naar behoren.

misschien dat dat het verschil maakt met die van ons.

maar klopt kok is wel traag. moet de laatste tijd ook weer vaker inloggen, of dat het lang duurt voordat een pagina opent…

hier ook, lang met laden en vaak inloggen 8)

Hier een razendsnelle laptop waar het een probleem is, en ook een niet zo razendsnelle laptop waar het óók een probleem is, dus daar zal hem het probleem niet in zitten!

Was het maar zo simel dan hadden we het allang getackeld. :cry:

@Pitje27 wrote:

@ruud wrote:

misschien dat dat het verschil maakt met die van ons.

maar klopt kok is wel traag. moet de laatste tijd ook weer vaker inloggen, of dat het lang duurt voordat een pagina opent…

ik heb een macbook en hier is het ook het probleem!

supertraag nu!

Net hier ook traag van de ene naar de andere pagina gaan (14.06, duurde zo’n 25 sec voor de pagina opende) maar openen van dit berichtvenster ging weer snel.

Maar ik heb dus ook regelmatig lange wachttijd met laden. Windows 7 en firefox.