KOK traag? Vraag van beheer aan alle kokkers op blz 2

en ook hier weer mega traag

@Cin. wrote:

Hier ook traag! Weer gebruikersnaam moeten invoeren etc.

dat moet ik ook meerdere keren per dag… :roll:

Ik krijg de volgende melding:

phpBB : Critical Error

Error doing DB query userdata row fetch

DEBUG MODE

SQL Error : 1053 Server shutdown in progress

SELECT u., s. FROM phpbb_sessions s, phpbb_users u WHERE s.session_id = ‘c21da471cbfe5b99208dee7acbd7abd5’ AND u.user_id = s.session_user_id

Line : 315

File : sessions.php

(Ruud had je een mail gestuurd… )

zo zeg dat was ff afkicken… nu wl benieuwd is wat er aan de hand was :mrgreen:

Er was/is een storing in het datacentre waar de server hangt.

@pearlie wrote:

zo zeg dat was ff afkicken… nu wl benieuwd is wat er aan de hand was :mrgreen:

Hier ook schrikken hoor :shifty: , dacht dat eerst wat mis was met mijn laptop :shifty: en toen afkicken idd :mrgreen:

vriendlief zei al, nu iedereen depressief en voor de trein springen zeker?? :lol:

Jahoe…we zijn er weer :dance: .

zo tjonge, wat kun je kok dan missen he :mrgreen:

Trouwens, hier ook veel last van trage kok. Dacht al dat het aan mijn laptop lag…

So he, iedereen zat bijna te stuiteren joh! Heel hyves platgegooid met allerlei berichten over KOK :mrgreen:

Ik moet zeggen dat ik sinds 14 uur ongeveer weer over het forum flits, geen trage laadtijden meer, hopelijk was het iets in het datacenter :pray:

Melanie: ik kan je woorden beamen, lieverd.

het gaat veeeeeeel beter nu ! :pray: :pray:

Gerda

Hier is t weer net zo langzaam.

:frowning: en hier weer niet

Bij mij is kok ook erg traag.

Iedere keer schiet ik in de stress omdat mijn laptop erg traag is geweest de afgelopen weken. Hij is net gerepareerd. Op kok denk ik steeds dat de reparatie voor niets is geweest. Gelukkig met alle andere internet dingen geen problemen.

Misschien moet je geen rondje nederland Belgie doen Ruud om te poetsen maar om de snelheid van KOK te bekijken :smiley:

trager dan traag :zzz:

Hier nog steeds nergens last van.

toch vreemd he :think:

Is het ook en dat is het lastige want dit is precies de reden waarom Ruud het probleem niet kan identificeren :frowning:

Ja inderdaad.

Had al mijn cookies en al leeggegooid, dacht misschien ligt het daaraan. Maar is nog steeds traag…