KOK-moe???

Nooit gedacht dat IK het nog eens zou zeggen, maar… volgens mij ben ik een beetje KOK-moe… :think:



De laatste tijd heb ik niet heel veel tijd om achter de pc te duiken en als ik er zit dan weblog ik wat of check m’n mail. Wat het gekke is: ik lijk wel afgekickt, want… ik lijk het KOKken niet eens echt te missen! :shock:



Nou… wat ik in elk geval dus wil zeggen: OVER EEN WEEKJE krijgen we (eindelijk!!) de sleutel van ons nieuwe huis en dan komt er van computeren natuurlijk helemaal bar weinig. De pc komt ook nog eens op zolder te staan, hij staat nu in de woonkamer… nog een factor die mijn pc gebruik omlaag doet gaan.



Jee. 'k Sta er zelf versteld van. :wink: :stuck_out_tongue:



Hoe dan ook: denk niet dat ik verdwenen ben als je mij een tijdje niet ziet hier… ik kom af en toe best nog wel gezellig langswippen en ik zal speciale KOKavondjes inlassen om toch op de hoogte te blijven van al wat hier speelt! :mrgreen:

owww dat heb ik ook wel es hoor…dan ben ik ff helemaal uitgekokt…



Maar de liefde blijft toch weer trekken en dan ben ik toch weer verkocht

ik ben laatste dagen juist verknochter dan ooit aan KOK :inlove:

KoK-moe? :think:

Naar de dokter toe! :lol:

@Trying wrote:

KoK-moe? :think:

Naar de dokter toe! :lol:






Hahaha, ja… 'k ben benieuwd wat 'ie me voor zal schrijven!!! :mrgreen:

een dagje kok :lol:

@pino wrote:

@Trying wrote:
KoK-moe? :think:

Naar de dokter toe! :lol:






Hahaha, ja… 'k ben benieuwd wat 'ie me voor zal schrijven!!! :mrgreen:




Verplichte opname in de KoK-verslavingskliniek… bij Bianca81! :mrgreen:

Ha Nathalie, ik had al zo’n vermoeden, zag je al weinig meer voorbij komen…succes met de verhuizing :-* :-* :-*



Heb dat zelf ook weleens af en toe, maar zolang de PC hier in de loop van de kamer naar de keuken staat, schuif ik heel snel wel aan :oops: :oops: :oops: :oops:

Hahaha KoK-moe…tja dat kan soms gebeuren, maar dat betekend vast niets ernstigs toch? Succes met verhuizen enneuh straks de PC hogerop…dan komt er bij tijden van toenemende verslaving misschien wel een laptop? :angel: Zo is het ons hier iig wel vergaan :o

hahaha die tijd heb ik ook gehad…



je kent het allemaal zo’n beetje wel…geen zin… niks kunnen onthouden…ach ja



bekijk het zo, eens verslaafd ALTIJD VERSLAAFD :mrgreen: :mrgreen:

je krijgt vast een terugval :wink:

komt door al die drukte

je hebt heel wat anders aan je hoofd dan KOK



als je maar wel af en toe ff langs blijft komen en blijft spammen he

(komen wij wel een keer je house-be-warmen :mrgreen: )

Ik heb dat ook wel eens dan kom ik een paar weken niet en later weer meer :oops:



Maar snap het ook wle hoor,en zeker als de pc op zolder komt te staan.

ik ben eerlijk gezegt in die jaren nog nooit kokmoe geweest :oops:



ben nog steeds zwaarverslaafd

Nou ik zal dan maar de komende tijd je weblog blijven lezen, dan weet ik tenminste hoe het met jou en Isabel gaat en met de vorderignen in het nieuwe huis.

ik had het ook voor het eerst de afgelopen week, ik had geen zin in kok :? . was ook erg moe en niet lekker eigenlijk heb ik 1,5 lang niet achter de pc gezeten had er echt geen zin in.



pino: succes met verbouwen enzo aan jullie nieuwe huisje, dan komt kokken er zeker niet van! :mrgreen: :-*

KoK-moe, kan ik me nog niet voorstellen?

Ben net bezig en heb nu al zoiets van, moet heeeel eventjes lezen maar dan… zit ik er zo weer een paar uur achter!



Wie weet krijg ik het nog?



Gr Diane

Lieve Pino :mrgreen: Ik ben ook al zoooo lang kok-moe hahahaa, dit is weer geloof het 1ste berichtje in weken …



Dacht kom ff kijken :stuck_out_tongue: Gefeliciteerd met je nieuwe huisje … Wij zijn ook nog steeds aan het verbouwen, misschien dat het daar aan ligt :think: :eh:

Ik heb het ook. Ik kom zo nu en dan nog even in de huiskamer kijken maar het is gewoon ook te druk nu. Ik ben ook even niet gemotiveerd om hele stukken te schrijven en op iedereen te reageren. Komt misschien wel weer als het hier rustiger is.











Mark opperde al : Wat die je nog op het forum, er komt geen “kindje op komst” meer…:frowning:

Kokmoe,daar heb ik nog niet veel last van :wink:

Maar eindelijk, de sleutel voor jullie :dance:

ik word ook niet echt KOK-moe hoor