Koffer?!

Ik dacht vanmorgen, laat ik voor Brigitte eens zo’n leuk kinderkoffertje kopen. We gaan zaterdag op vakantie, dan kan zij daar wat van haar eigen spulletjes in doen. Helemaal leuk toch!?

Denk je nou dat ik ergens zo’n koffertje kan vinden?! En weet je wel hoe warm het is als je van hot naar her rijd en dan ook nog eens geen koffer kan vinden? :wink: :mrgreen:

Maar eh… weet iemand wat ik bedoel en waar ik die hoogstwaarschijnlijk wél kan kopen?



Tnx!



Ingrid

Hema misschien? Of in een speelgoedwinkel??



Succes in elk geval!

Ooooooooooooooh bij de kleding’‘gekken’’ :mrgreen: bij contact had 1 van de mama’s en hele gave…

moet even denken hoe hij heet…

wacht ga even zoeken :mrgreen:

@Elsevier wrote:

Hema misschien? Of in een speelgoedwinkel??



Succes in elk geval!




Bij de speelgoedwinkels waar ik geweest ben, snapten ze niet wat ik bedoelde…zucht…vakantiekrachten… :wall: :mrgreen:

Jarno heeft er één van Nijntje…volgens mij bij de Hema vandaan. Ik heb ze ook wel eens gezien bij Bart Smit (van Dora of princess)

@Jacqueline wrote:

Jarno heeft er één van Nijntje…volgens mij bij de Hema vandaan. Ik heb ze ook wel eens gezien bij Bart Smit (van Dora of princess)




Hmm nou ik denk dat ik gewoon de verkeerde verkopers heb getroffen vanmorgen…ach die meiden hebben ook last van de warmte… :eh:



Ik ga vanmiddag nog ff een korte zoektocht doen en anders moet ze maar een grote koffer mee slepen. 8)

Ik heb trowuesn gewoon zo een klein koffertje voor Renzo bij de kruidv*t gekocht ooit…



Kijk deze had 1 van de mama’s daar bij de kledinglekkerbekken :mrgreen:

@renzosmam wrote:

Ik heb trowuesn gewoon zo een klein koffertje voor Renzo bij de kruidv*t gekocht ooit…



Kijk deze had 1 van de mama’s daar bij de kledinglekkerbekken :mrgreen:




Wauw die zijn gaaf :inlove: !!! hmmm die hebben ze vast niet meer…

Nee ik heb een ander koffertje bij het kruidv*t gekocht hoor…zo een simpel ding.



Deze was van het internet…ff googlen op de naam :wink:

:oops: is nog niet zo slim vandaag…heb ten slotte net mijn 2e vakantiedag van de 4 weken die ik tegeod heb…dan mag het he? :mrgreen:



Gaat straks maar ns ff het internet afstruinen.

nu brigitte even een boterham geven!



Bedankt voor het meedenken!!!

Je bedoelt echt zo’n klain handkoffertje voor kinderen ? Die hebben de toch wel bij Bart of de Blokker ? En de Hema heeft een stje van Jip en Janneke, ook erg leuk !

Alleen in de praktijk kan er zo weinig in. Net 1 boekje, een knuffel en wat kleine dingetjes en dan is het vol.

Daarom hebben we bij de Scapino nog een roze en een aquablauwe trolley gekocht voor de kleren, beddengoed en badspullen. Zoals deze :

scapino…ja das ene goeie…



wil dus schrijven dat ik er eigenlijk ook wel een uhhh 2( :doh: ) kan gebruiken. Vinden die meiden vast “koel”

Ooo die is ook leuk…



Ja zijn die kleine koffertjes die ik bedoel echt zo ontzettend klein?



In mijn beleving paste er meer in. Maar ja dat was toen ik 3 was ofzo…dus dan lijkt alles groter hahaha



Ik ga vanmiddag maar eens hier in het dorp kijken. Vanmorgen in het dorp verderop was ik een of ander vreemd wezen, want in alle 3 de winkels snapten ze niet wat ik bedoelde. voor koffers moet u naar de tassen zaak…Zucht… :wall:

Bij een winkel waar ze tassen en koffers verkopen? :wink:

Ja juist maar dan moet ik naar de stad…en dat wou ik niet omdat ik dacht dat ze die koffers ook wel bij speelgoed zaken hadden… :frowning: :wink:

@renzosmam wrote:

Ik heb trowuesn gewoon zo een klein koffertje voor Renzo bij de kruidv*t gekocht ooit…



Kijk deze had 1 van de mama’s daar bij de kledinglekkerbekken :mrgreen:




Die krijg ik binnenkort thuisgestuurd… heb ik gewonnen voor Isabel. Die roze vind ik helemaal gaaf, maar ik had per ongeluk voor de blauwe gekozen… :mrgreen: Zo’n bel en win lijn… :dance:

Ik heb een heel leuk koffertje voor Isabel gekocht (waar ook nog best wat in kan hoor) bij de Schoenenreus! Met beestjes erop. Misschien hebben ze ze nog??



SUCCES MET JE ZOEKTOCHT!!

Ik heb een jaartje terug ofzo voor tigo zo’n nijntje koffer gekocht, met wieltjes en zo’n uittrekbaar handvat zodat tigo hem zelf achter hem aan kan rollen…



Ik ben uiteindelijk geslaagd bij zo’n tassenwinkel die alleen maar tassen en koffers verkopen

Nou sjonge jonge jonge…

Wat een gedoe…

maar er wordt dan eindelijk voor ons een echte Winnie the Pooh trolley besteld!

Die kleine koffers schijnen toch voor de marsmannetjes te zijn! :mrgreen:

Maar goed, vrijdag kan ik m ophalen!!! Helemaal leuk!!! :inlove:

@manuela wrote:

Nou sjonge jonge jonge…

Wat een gedoe…

maar er wordt dan eindelijk voor ons een echte Winnie the Pooh trolley besteld!

Die kleine koffers schijnen toch voor de marsmannetjes te zijn! :mrgreen:

Maar goed, vrijdag kan ik m ophalen!!! Helemaal leuk!!! :inlove:




Waar heb je hem besteld?