Koemelkallergie test

nou dames…de dubbelblindtest en dergelijk was niet nodig.

de huisarts vond de reacties wel overduidelijk dat ze nu de pepti moet houden. geen gepruts meer!! :mrgreen:

denk dat we over een paar maanden wel een test moeten maar tot dan toe lekker rust in de tent.

enne die testen doe ik sowieso liever in het ziekenhuis. mijn medische skills zijn nihil :stuck_out_tongue: :mrgreen:

super bedankt voor jullie hulp en meeleven!! :-* :-*

@dolfijntje12 wrote:

Dit is wel met de dubbelblindtest hoor. Je zit dan 2 keer een dag in het zh. De ene dag met toevoeging en de andere zonder. Maar omdat niemand weet wanneer de toevoeging er in zit, is de controle bij beide keren hetzelfde.

Alleen heeft je kindje niet bij allebei de dagen een reactie :wink:

Misschien verschilt het per zh hoe ze het doen. Hier zit je met max 4 kindjes, een arts en een verpeegkundige op een “afgesloten” kamer. Zo is het dus ook niet mogelijk dat ze door andere kinderen een reactie krijgen.

Jij zegt dat het “gevaarlijk” is, een dubbelblindtest. Maar ik wil alleen maar aangeven dat dat dus niet overal zo is. Hier staat zelfs een crash-car klaar mocht er een zeer ernstige reactie komen.

En volgens mij kan je dan beter in een zh zitten dan thuis provoceren…

idd zo ging het bij mij ook, buurtkindje van een kamer naast ons ging zo drie deuren verder op naar de mediumcare omdat de reactie heftig was, kinderartsen ed waren er allemaal al bij.

Bij onze zoon was pepti niet voldoende, hij kreeg nog weer andere voeding, nog weer koemelkarmer, dus de eiwitten zijn nog kleiner dan in de pepti en zo worden ze nog minder herkent door het lichaam. Hij heeft toen hij opgenomen was in het ziekenhuis pepti gehad en zat van top tot teen onder de enorme rode vlekken, net wat jullie kleintje heeft.

Onze zoon drinkt en dronk, friso allergy care, die wordt alleen vergoed als je aangetoond hebt met een dubbelblind test of door een bloedpriktest dat je kind daadwerkelijk koemelkallergy heeft. Onze zoon had een intolerantie en lijkt er overheen, maar nu hij weer verkouden is, zien we toch wat reactie, en dat heeft te maken emt de weerstand van zijn lichaam.

Ah fijn, je krijgt de voeding wel vergoed neem ik aan ?

@romata wrote:

Ah fijn, je krijgt de voeding wel vergoed neem ik aan ?

ja dat klopt!! dus dan wel weer een meevallertje!!