koemelkallergie en brood

ryan krijgt fr*so intensief ha (net als pepti) en kij kan dus nie t gen peer en mango. (kma is niet ernstig)

maar goed van de CB arts mag hij met 7 maanden brood(gewoon tarwe zonder melk dan) hoe hebben julie dat gedaan ???

km vrij brood is te verkrijgen bij bakkerij het stoepje kijk maar eens op hun site, daar kun je zoeken op allergenen. verder verkopen ze bij de meeste supermarkten brood met de naam speciaal brood. Dit ligt in de vriezer, maar vaak moet je er speciaal om vragen. Het is enorm prijzig en ik voond het ook nog eens smerig. Zelf volg ik nu ook een km vrij dieet en het brood van bakkerij het stoepje smaakt gewoon normaal.

en bij de ah is het moutbrood koemelkvrij ( en een beetje smakelijk en makkelijk eetbaar voor kleintjes ook)

en zijn nog wel meer melkvrije broden daar, het staat er ook op vermeld wat er in zit er zijn zelfs volkorenpuntjes waar het niet in zit. (lees hier een happy alles kmloos kopende mama die steeds meer ontdekt haha)

Verder hebben -geloof ik- alle bakkerijen een lijst waar de inredienten op staan , dus ze kunnen zo opzoeken waar het in zit

Bij de bakker van m’n ouders hebben ze zelfs geen melk meer in het witbrood zitten tegenwoordig, heeeeel prettig winkelen.

Maar goed, even goed rondkijken en lezen, het is vrij makkelijk te krijgen. Dat diepvries brood wat jij bedoelt , jorien, dat is denk ik dat glutenvrije én melkvrije brood dat verkopen ze echt apart, maar melkloos , daar is wel goed aan te komen.

succes :thumbup: