Koelkast, hoe was het ook al weer....

Misschien een beetje dom…maar

ik kreeg zojuist hersenbevriezing van een glas melk, dus ik wilde mn koelkast ff minder koud zetten…maar moet ie dan omhoog of omlaag? Hij stond op 4 heb hem nu naar 3 gezet…of wordt ie dan juist kouder? :oops:

Ehm hangt ervan af of je hebt over standen of over graden. :wink:

Stand 3 zal minder koud zijn dan stand 4, maar 3 graden is natuurlijk wel weer kouder dan 4 :mrgreen:

haha daar is hier ook de verwarring ontstaan…ik ging dus uit van standen…maar ga ineens twijfelen of het graden zijn :think: Meestal standen toch?

hier gaat ie wel met standen.

als ik hem op van 3 naar 2 zet is ie hier minder koud.

Ik heb hem altijd op anderhalf staan anders is ie veeel te koud !!

Meestal zijn het standen ja.

Gewoon over een uur nog een glas melk nemen en je weet het :wink:

@Mip wrote:

Meestal zijn het standen ja.

Gewoon over een uur nog een glas melk nemen en je weet het :wink:

Goed plan!

Vraag me eigenlijk af hoe ie op 4 komt dan :think: Wellicht heeft luv eraan gezeten nadat we de koelkast vorige week hadden volgepropt met verjaardagsboodschappen :think:

ow haha Ik snap de verwarring. Nu ik het zo lees ga ik ook twijfelen…

Maar wij hebben sinds onze bruiloft een koelkast met graden erop staan. Dus helaas kan ik je niet helpen.

Ik dacht altijd dat ik de enige was die het niet wist…ben blij dat dat niet zo blijkt te zijn.

Ik zou zeggen dat stand 1 minder koud is dan stand 7, maar ik weet het niet zeker.

Hoe hoger, hoe kouder!

Brrr op stand 4!

Wij hebben hem op stand 3 staan :wink: .

Hier staat ie nu op 5 geloof ik… maar ik vind het wel lekker als de melk heel koud is en de frisdrank ook. En het allerlekkerste vind ik: koude appels :drool:

Wat koud Suus! :shock: