Ik heb ze ook gebakken, erg lekker. Maandag ga ik trakteren op de sportschool, denk dat ik ze dan nog een keer bak :mrgreen:
@wisje wrote:
Ik wil ze morgen gaan maken voor ons meidenavondje, maar hier bij de C1000 hadden ze alleen gemalen kokos… Kan ik dat ook gebruiken of moet het wat anders zijn??
En zo ja wat anders: wat dan en waar haal je dat???
ik heb het ook gewoon met gemalen kokos van conimex gedaan.
@wisje wrote:
Ik wil ze morgen gaan maken voor ons meidenavondje, maar hier bij de C1000 hadden ze alleen gemalen kokos… Kan ik dat ook gebruiken of moet het wat anders zijn??
En zo ja wat anders: wat dan en waar haal je dat???
Ik heb ook gemalen koks gehaald bij de jumbo bij het “bakvak”
zakje kost maar € 0,45
Hmmm, hier bij C1000 bij het bakspul 1.69… Maar las ook over conimex, zal ook eens in dat schap kijken morgen,…
Want ze lijken me zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrr :drool:
Ik had het bij de appie bij het bakspul, voor 1.09
ze staan hier nu in de oven, ben benieuwd
Hier ook!!!
Als ze zo smaken als dat ze ruiken :drool: :drool:
Ik heb wel geen 20 koekjes kunnen maken, terwijl ik 2 eieren 170 gram en 120 gram kokos heb gedaan.
Of ik heb gewoon zometeen reuze koekjes :think:
Ohh jeetje ik kijk net in de oven, en het zijn echt enorme koeken geworden :shock:
Ook niet genoeg ruimte tussen de koekjes gehouden zitten bijna allemaal tegen elkaar aan :mrgreen: :lol:
Gisteren tussen de middag weer een nieuw baksel gemaakt:
nu met 70 gr suiker en op 150gr zo’n 12 min en ze waren prachtig :inlove: Alleen…
…veelste lekker!!! :drool: Ze zijn alweer op! :lol:
Vanavond maar weer effies nieuwe maken (en dan maar meteen dubbele hoeveelheid :mrgreen: )
Ik heb ze ook gemaakt vandaag!
makkelijk en erg lekker!
Alleen vind ik ze wel errug zoet…
En als ik mijn suiker in de geklopte eiwit doet kan ik die niet meer stijfkloppen?
Herkenbaar??
Maar ze waren erg jummie!! Alleen niet teveel maken… Is een aanslag op mijn tanden!!
@nachtvliinder wrote:
Ik heb ze ook gemaakt vandaag!
makkelijk en erg lekker!
Alleen vind ik ze wel errug zoet…
En als ik mijn suiker in de geklopte eiwit doet kan ik die niet meer stijfkloppen?
Herkenbaar??
Maar ze waren erg jummie!! Alleen niet teveel maken… Is een aanslag op mijn tanden!!
Daarom maak ik ze nu intussen met ‘maar’ 70gr suiker (en 1 eiwit en 65 gr kokos)
ik klop het eiwit stijf, dan de suiker erbij en dan opnieuw kloppen en dan wordt het idd niet meer zo stijf. Daarom ook: kokos erdoor SPATELEN en niet kloppen of mixen

Ik vond ze ook erggg zoet, en erg plakkerig…
Ik vond ze ook wel erg zoet,maar daarom niet minder lekker :oops:
Dnk wel dat ik volgende keer minder suiker doe.
Ik heb ze met ‘maar’ 50 gram suiker gemaakt en dat vond ik nog zoet zat.
Overigens waren ze heerlijk!
Ik heb zojuist die we van vrijdag overhadden ( B’Elanna lustte ze niet :shock: :shock: ) opgegeten en moet zeggen dat ik ze nu lekkerder vond dan zo heel vers…
Het zoete was nu veel minder…
Maar zijn wel voor herhaling vatbaar…
@wisje wrote:
Ik heb zojuist die we van vrijdag overhadden ( B’Elanna lustte ze niet :shock: :shock: ) opgegeten en moet zeggen dat ik ze nu lekkerder vond dan zo heel vers…
Het zoete was nu veel minder…
Maar zijn wel voor herhaling vatbaar…
Dan kun jij ze nog lang bewaren (was mij niet gelukt :oops: )
:mrgreen:
Suikervrij zijn ze ook heel goed te doen. Dan gebruik je natrena vloeibaar!
Dan zijn ze ook meteen koolhydraatarm.
@Elka wrote:
Suikervrij zijn ze ook heel goed te doen. Dan gebruik je natrena vloeibaar!
Dan zijn ze ook meteen koolhydraatarm.
Hoeveel natrena vloeibaar doe je er dan in? (dus bij 1 eiwit, 60/65gr cocos) Dan ga ik dat ook eens proberen.