De muffins staan in de oven…ben benieuwd :mrgreen: volgens mij worden ze ‘huge’.
it’s a miracle. Ze zijn gelukt! Dat is heel wat voor mijn doen! :mrgreen:
Op het pak stond 16 minuten en elektrische oven op 200 graden en hete lucht op 180.
Ik heb ze op 200 graden gebakken. Na 16 minuten vond ik ze nog niet mooi genoeg, dus 2 minuten verlengd, ook nog net niet goed, dus nog 2 erbij.
Uiteindelijk dus 20 minuten op 200 graden. Nu zijn ze mooi goudkleurig en het de bovenste laag is lekker iets steviger.
voortaan houd ik dus maar aan wat er op staat voor elektrische oven. :lol:
:thumbup: Lekker hoor!
Ja, ze zijn klaar. ik heb ook versiering erop gemaakt, voor t eerst… ik ben niet ontevreden voor deze eerste keer. :inlove:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
lekker :lol: :lol: :lol:
Ze zijn heel mooi geworden :drool:
BTW wat wij hebben is ook een inbouw combi, maar wel de grootste die te krijgen was :mrgreen: . Ik kan er dan ook echt alles mee (gelukkig)
Dank jullie! Ik ben d’r ook heel blij mee.
ik heb er gewoon taartglazuur opgedaan en in de winkel liggen van die pennen waar je mee kan tekenen, ideaal! en de bloemetjes en beertjes zijn van de xenos. :mrgreen:
Straks gaan we ze even proeven. :drool:
zijn leuk geworden hoor :lol:
en die kant en klaar versiering is ideaal :thumbup: als ik me de kids ga fröbelen doe ik ze daar ook een groot plezier mee.
Hier trouwens een (hetelucht) oven onder het fornuis en nog een combi magnetron :shock: Toen we hier kwamen wonen wilde ik wel een fatsoenlijke oven hebben en die magnetron is gewoon een losse (leuk weggewerkt in een kast :mrgreen: ) die we al hadden.
Met verjaardagen errug handig, kan gewoon 2 dingen warmhouden of afbakken.
Wat super leuk zeg :lol: :lol: :lol:
Zier er goed en smakelijk uit! :thumbup:
Wauw, dat zijn echt super leuke kerstmuffins!
Wat betreft de bakplaat in een kleine oven, ik heb pas bij lidl een pizzabakplaat gekocht. Dat is een ronde plaat met opstaande rand, die je gewoon op die glazen plaat zet. Ik kan nu eindelijk weer zelf pizza’s maken, maar gebruik em ook gewoon als bakplaat voor koekjes, broodjes etc. Echt heel handig. Zo’n plaat is vast ook wel bij blokker of xenos verkrijgbaar.
Handige tip nef, scheelt ook weer afwas. Iets wat in glas bakt is zo lastig schoon te krijgen.
Wow wat zien die koekjes er lekker uit. :drool: Geniet er maar lekker van, al is het bijna zonde om ze op te eten.