Ik ben nu op de helft van de zwangerschap, en we zijn druk doende spulletjes aan te schafffen voor de te verwachten beeb.
Mijn zoon heeft een favo slaapknuffel, en die heeft hij als kraamkado gekregen van iemand. Tegen de tijd dat hij tot favo bekroond werd, kon ik die niet meer bijkopen.
Nu heeft mijn man als idee om nu zelf een leuke knuffel te kopen, en dan 3 keer, zodat we meer speling hebben met wassen en met kwijtraken en stukgaan.
Wie heeft hier ervaring mee, want ik dacht dat kinders zelf hun knuff uitzoeken, of heb je hier zeggenschap in als ouder?
Tjah, allebei een beetje denk ik. Mijn zoon heeft een vreselijke beer uitgekozen. Die hingen aan de muur in mandjes… Hoe die in zijn handen zijn beland weet ik ook niet het zijn van die bruine action beren. Gelukkig had ik er twee van alleen Kon ik ook niet meer van krijgen.
Mijn dochter tjah ik heb haar alleen een konijntje van de H&M gegeven en ze is daar helemaal verliefd op. Alleen het konijntje ligt dus in haar bedje. Ik heb twee van die konijntjes nu. Maar ze blijven denk ik wel in het assortiment.
Als je een knuffel wilt aanwennen als favo knuffel…
Knuffel kopen en zelf paar dagen mee slapen voor de geur en als beeb geboren is, bij hem/haar in bed leggen. Meenemen als je weg gaat zodat je knuffel kan gebruiken bij troostmomenten buiten bv.
Knuffel naam geven zodat je beeb snel verband legt met naam=knuffel=is van mij= mijn veiligheid.
Op den duur is knuffel niet meer weg te denken
Hier bij allebei toegepast en die knuffels zijn nu hun favorieten.
Ik heb idd ook mijn dochter verkocht aan een knuffeltjwat ik haar standaard gaf als ze ging slapen zodoende nu favoriet :inlove:
Heb er nog één kunnen verkrijgen via een ex-colega dus hem niet gebruikte dus heb reserve.
Voor Jorre heb ik een knuf op het oog, maar hij slaapt het liefst met 3 stuk 1 aan iedere wang en 1 over zijn ogen :eh: :inlove:
Dank jullie, dan gaan we een paar van dezelfde schattige knuffs kopen.
En F’lien, wat een vertederend gezicht moet die kleine man van je geven met zijn knuffels
@wwb wrote:
Dank jullie, dan gaan we een paar van dezelfde schattige knuffs kopen.
En F’lien, wat een vertederend gezicht moet die kleine man van je geven met zijn knuffels
Ja het is cutie om te zien.
Zodra hij ligt gaat’ie zijn knuffels verzamelen :inlove:
Duwt zijn neus in één en als ik later ga kijken ligt er 9 van de 10x één over zijn ogen :lol:
hmmm wat aandoenlijk. Ik ben door zulke verhalen zo benieuwd naar deze kruimel.
Ik kan op mijn 6jarige zo verliefd zijn als hij heerlijk ontspannen slaapt me zijn beer in zijn armen… :inlove: geweldig gewoon.
@wwb wrote:
hmmm wat aandoenlijk. Ik ben door zulke verhalen zo benieuwd naar deze kruimel.
Ik kan op mijn 6jarige zo verliefd zijn als hij heerlijk ontspannen slaapt me zijn beer in zijn armen… :inlove: geweldig gewoon.
hahah nou hij heeft een heel eigen topic hoor in het showforum :inlove:
ja schattig he die kleintjes zo puur in hun slaap :inlove: