Knuffel in bed

Kaya heeft al heel lang knuffels in haar bed. Het begon bij 1tje en nu zijn het er een stuk of vier. Ze heeft ook veel met haar hoofd op 1 van har knuffels geslapen dus nu heeft ze een kinderkussen in bed.

En ze heeft een slingeraap die groter is dan zij zelf is, sinds twee nachten wil ze perse daarmee :inlove: slapen

@kaya wrote:

En ze heeft een slingeraap die groter is dan zij zelf is, sinds twee nachten wil ze perse daarmee :inlove: slapen

Die heeft mijn zoontje ook, maar we moesten de armen en benen opknopen van het KDV ivm verstikkingsgevaar. Nu slaapt hij dus met een prop met een apengezichtje… Hij is er stapelgek op… Als hij ‘apie’ ziet dan weet hij dat hij gaat slapen, en klampt hij zich aan zijn knuffel vast… zoo lief om te zien…

Fenna slaapt met alle zachte knuffels van Happy Horse. Als ze maar die lange haren hebben. Oa ook dat beertje wat hierboven staat.

Haar knuffels die ze eigenlijk altijd in bed heeft liggen.

Bij het begin vond ik het ook eng toen ze heel klein was, maar ik denk dat ze 6 weken was ongeveer toen ze duidelijk liet merken dat ik de knuffel niet mocht afpakken. Toen heb ik het tijdje in de gaten gehouden, maar ging allemaal prima hoor. Ze stikken niet zomaar.

Jana heeft al sinds haar geboorte een tutpop in bed, iets later kwam daar een 2de bij, en inmiddels ligt ze er zo bij snachts…

Aan haar voeteneinde van t bed, zit een grote pooh knuffel en een tijgertje met een lampje in zijn buik. En nog wat kleine losse knuffels :mrgreen:

Lars heeft ook als sinds een maand of 6 een knuffeleend van bambam in zijn bedje. Hij moet huilen als hij zijn knuffeltje kwijt is. Het is echt zijn slaapknuffie…