Luna heeft 1 vaste knuffel waar ze mee slaapt en duimt
een tijdje is het goed gegaan en had ze die knuffel alleen op haar slaapkamer maar langzaam is erin geslopen dat ze dus de hele dagen met dat ding loopt te zeulen en dus loopt te duimen :doh:
nu hebben we vanmiddag op mijn slaapkamer gelegen en daar gaat de deur opslot als we niet boven zijn en daar ligt nu dus die knuffel (en doordat ik pijn heb in mijn bekken) ga ik niet even naar boven lopen om die knuffel voor haar te pakken
dus nu is het bleren en eisen dat ik die deur ga open maken ze heeft zelfs haar vader op z’n werk gebeld om te zeggen dat ze de knuffel wilt…:doh:
hoe doen jullie dat met zo’n knuffel? alleen op bed of mogen ze daar de hele dag mee lopen en dus ook duimen?
Toch maar even door zetten hoor.
Mariano heeft een doekje en die neemt hij wel mee naar beneden maar zit er niet de hele dag mee.Zou hij dat wel doen dan zou ik hem ook snel gewoon alleen op bed laten liggen
Ze zijn nou 3 geweest en om nou de hele dag met de duim in de mond te lopen :naughty: Als hij ziekjes is mag hi wel de hele dag met zijn duim hoor maar overdag toch zo min mogelijk.
Gewoon niet geven dus hoe moeilijk het ook even is.
Sucses
mischa mag zijn knuffel alleen in bed of als hij zielig (ziek ofzo) is.
ze heeft uiteindelijk na een half uurtje stampvoeten en gillen toch maar opgegeven dat ze haar knuf wilt
ja ik vind de hele dagen duimen ook niks
Van mij mag ze de hele dag haar knuffeltje, duimen doet ze toch wel met of zonder poppie, maar aan poppie friemeld ze graag, ik heb er geen problemen mee hoor.
gr melanie
Luna duimt alleen met d’r knuffel
@Angel & Luna wrote:
Luna duimt alleen met d’r knuffel
Ok ilona doet het met of zonder dus ik zou er niets mee opschieten als ik het knuffeltje niet zou geven
dan schiet je er idd niets mee op
bij Luna gaat het echt automatisch zodra ze die knuf heeft is het duimen en zonder totaal niet
en als ze gaat slapen is het even duimen dat ze inslaap valt en met die knuf dus de hele dag :?
@Angel & Luna wrote:
dan schiet je er idd niets mee op
bij Luna gaat het echt automatisch zodra ze die knuf heeft is het duimen en zonder totaal niet
en als ze gaat slapen is het even duimen dat ze inslaap valt en met die knuf dus de hele dag :?
In dat geval is de keus makkelijk :mrgreen: dan maar even doorbijten
nu heeft ze dus gemerkt dat mama niet zwicht :thumbup: misshien dan nog een paar keer en zal ze er wel mee ophouden
succes :thumbup: :-*
ja ik hoop het
dankje