knuffel aanschaffen

Wij hebben bij onze 2 kids vanaf de geboorte een knuf bij in bed gelegd, hier zijn ze ook aan gewend geraakt en slapen ze nog steeds mee.

de oudste heeft de tut pop van prenatal

en de jongste een snooze doekje met labels

nu wil ik voor de baby ook een leuke knuffel, wie heeft er nog een leuke tip.

knuffeldoekje van hema

zo;n zachte knuffel van happy horse…

Lief heeft een leuk konijn in roze of blauw (met een belletje er in - vinden wij altijd erg makkelijk, hoeven we niet eens op te staan om te weten of kind&knuffel zich nog in bed bevinden of niet ;))

we weten niet wat het wordt, dus een neutrale knuffel.

vind die van lief wel erg leuk

Jinthe heeft een schaapje van Happy Horse:

Die van Dikkie Dik vind ik trouwens ook leuk (Jinthe heeft daar wel de knuffel van):

dat schaapje vind ik ook erg leuk, maar mn man niet, zal hem nog eens proberen om te praten.

lynn slaapt met dit konijn van happy horse

misschien deze een idee

Devano heeft deze al vanaf zijn geboorte

je hebt ze in allerlei kleuren

link verwijderd

Maak er zelf 1!

Ik vind niks heerlijker als voor een kindje zelf een popje te maken :mrgreen:

En het is echt niet moeilijk!

Juul heeft een kuffel van Pooh en Imme heeft er een van de C&A…

Bij Juul had ik aan het mutsje van Pooh zijn tutter vast gemaakt en dat had ik bij dat hondje/konijntje van Imme aan het uiteinde van het oortje. Met het andere oortje friemelt ze lekker mee onder haar neus :inlove: .

Ik heb wel van iedere knuffel er 4 in huis… Ze moeten wel eens uit gewassen worden en 1 ligt er standaard in het mandje op het kdv, of er raakt er een kwijt…

Wij hebben een muisje van happy horse; een knuffeldoekje met de kop van een muisje. Lekker zacht en makkelijk vast te pakken.

@Liesbeth wrote:

Wij hebben een muisje van happy horse; een knuffeldoekje met de kop van een muisje. Lekker zacht en makkelijk vast te pakken.

muis hebben wij ook… maar is heeel moeilijk om aan te komen…

de jongste heeft de ivory mouse van Happy Horse. Alleen zijn de pootjes niet meer zo Ivory :mrgreen:

de middelste heeft een beer (boogy geloof ik) van Happy Horse

de oudste heeft een tuttelpopje van Difrax. Nooit weer Difrax, die veranderen te snel hun collectie weer…

Muis en beer zijn er ook als knuffellapjes met alleen het hoofdje erop. Muis heeft in 1 oor zo’n gat waar je lekker met je vinger door kunt frutten :inlove:

Deze zijn ook leuk, kun je ook met naam laten maken :inlove: :inlove: bij koterkado kun je die bestellen

Hier zijn de label-labels helemaal favoriet 8)

Riley heeft… een konijn met geluid (muziekdoos) van esprit… :eh:

@mamaMarije wrote:

de jongste heeft de ivory mouse van Happy Horse. Alleen zijn de pootjes niet meer zo Ivory :mrgreen:

Muis en beer zijn er ook als knuffellapjes met alleen het hoofdje erop. Muis heeft in 1 oor zo’n gat waar je lekker met je vinger door kunt frutten :inlove:

Voor degene die niet weet waar de muis te krijgen:

Die muis in lapje en knuffel zijn nu oa te krijgen bij de makro, Eur 6,00 voor t lapje en ca. Eur 10,00 voor de zachte grote knuffel ongeveer incl. btw. mijn moeder kwam er deze week mee als kadootje voor de kleine op komst hier. Ze hadden er ook de ijsbeer en een schaapje zei ze.

ikea…

Hier heeft Mies een hele stapel " nijna’s" hele zachte konijntjes van ikea met geborduurde ogen dus geen engs wat er af kan.

Hij is stapelgek met nijna, met name om de oren… kan ie lekker aan frutten.

En suus heeft van papa een aangeklede muis-in gekregen. Met katoenen jurkje en slofjes.

Buurmeisje heeft die ook… ook in 4 voud ofzo.

Wel lastig want steeds als buurmeisje binnenhobbelt denkt ze dat het haar muis is.

Maar goed.

Ikea dus… hebben ze zat om uit te kiezen… :inlove: