knoopcelbatterijtjes in speelgoedmobieltje

Mayra en Ian hebben een speelgoedtelefoontje gekregen en daar zitten 3 knoopcellen in. Aan de buitenkant staat: 3x LR en dan…??? kan ik het niet meer lezen! :x

De cellen die erin zitten hebben GPA76 op zich staan. :think:



Nu heb ik nog knoopcellen van AG13 (ze zijn even groot en even dik en ook 1,5V)



Kan ik deze gebruiken? :think: HELP?!

gewoon proberen zou ik zeggen.

En anders hebben ze ze bij de action/zeeman/wibra ook wel allemaal. Een hele kaart vol voor een euro volgens mij :think:

Misschien heeft één van jullie 'm ook thuis en kun je het nog wel lezen? Het is het mobieltje van Teigetje, Iejoor, Knorretje en Poeh Beer… Wacht zal even pic maken…



EDIT: deze is het:

niemand? :?

Maar je kan het toch altijd proberen?

Er kan toch niks aan kapot gaan :think: :think:

@schoen wrote:

Maar je kan het toch altijd proberen?

Er kan toch niks aan kapot gaan :think: :think:




Nee, echt niet? Ben niet zo’n held als het stroom en zo aankomt. :shifty: Straks heb ik dat ding helemaal om ze grootje geholpen 8)

Denk het niet :think: :think: Ik zou het in ieder geval wel gedaan hebben.



Wacht dan maar nog wat reacties af misschien :lol: :lol:

ik zou het ook gewoon proberen hoor 8)

en en en???

@schoen wrote:

gewoon proberen zou ik zeggen.

En anders hebben ze ze bij de action/zeeman/wibra ook wel allemaal. Een hele kaart vol voor een euro volgens mij :think:




let wel op dat die krengen lekken als een zeef!!! Gaat het spul ook stuk van :wall:



Maar die batterij die jij hebt gewoon gebruiken, als het niet kan doet ie het gewoon niet (tot er een batterij in gaat die wel kan)

Kheb net effe zitten ‘knutselen’ :mrgreen: en hij doet ut! :dance: Ben best trots op mezelf dat ik dat zomaar voor elkaar heb gekregen :oops:



Ik ga zo de kids ophalen, ben benieuwd hoe ze reageren als ze ineens horen: Hallooo, met Teigetje! :lol:

Mooi dat het gelukt is :thumbup: :thumbup:

En hoe reageerden de kinderen?