Knobbeltjes nek?

Hey trying hoe is het nu met Arwen ?

Je meiske al een poos niet helemaal fit he met ziek zijn

dikke knuffel voor haar en jou , succes en beterschap , !!

Laat je weten hoe het met de ris ?

:-* bianca

Goedemorgen meiden!

Sorry, ik had gisteren echt geen kans om te komen posten.

Ik heb gisterenmorgen naar de ha gebeld. De enige afspraak die ik kon krijgen was om 12.20 uur. Erg onhandig, aangezien Arwen bij mijn schoonzus is op donderdag, omdat ik dan moet werken. Rond 12.00 uur eet ze, en dan gaat ze slapen. Maar goed, afspraak natuurlijk toch geaccepteerd. Mijn man is Arwen gaan halen (die brengt en haalt haar altijd met de auto naar zijn zus, omdat hij daar vlakbij werkt. Het is aan de andere kant van de stad.). En hij is dus met haar naar de ha geweest. Hij zou me meteen bellen erna, dan zou ik eventueel vrij nemen om 's middags thuis te zijn voor haar. Maar hij belde me vanuit de auto tegen 13.00 uur. Hij was alweer onderweg naar zijn zus. Het is iig níet de 6e ziekte, zei de ha, maar gewoon een virusje. De blaasjes op haar voetjes (nog van de HVMZ) zijn in rust, dus dat is ook goed. Ze is idd wat ziekjes, maar er was verder geen enkele reden om ons ongerust te maken. De knobbeltjes zijn idd opgezette lymfeklieren. De vlekjes op haar buik en rug waren trouwens al ver weg getrokken, maar kwamen ook gewoon door een virusje. Ze is dus weer naar mijn sz geweest. Maar vanmorgen was ze toch erg moe. Ze was even na 7.00 uur wakker en is toen bij mij in bed komen liggen. Omdat ze normaal op vrijdagmorgen naar de psz gaat heb ik een aantal keren aanstalten gemaakt om op te staan, maar ze wilde echt blijven tuttelen en tegen me aan liggen. En dat is normaal maar even dat ze dat doet, want al snel springt ze door het hele bed. Dus ik heb haar ook maar gelaten, dat is ook een teken dat ze zich niet lekker voelt. We zijn nu nog niet zo lang beneden, ik ga de psz afbellen en boterhammetjes maken en dan lekker op het gemak doen vandaag. We lopen nog in pyama, dus. Laat haar maar lekker rustig doen. Als ze nu weer naar de psz gaat terwijl ze niet lekker is vangt ze me zo weer wat op. Het is wat Bianca81 zegt, ze is de laatste tijd nogal aan het sukkelen. Maar ze gaat nu ook sinds 1,5 maand of zo naar de psz, en tja, dan vat je vanalles natuurlijk. Anyway, ik wilde dit snel posten zodat jullie meer weten en ga nu snel weer verder. :-*