KNO arts geweest

k ben gistermorgen geweest,

het is erger als wij altijd hebben gedacht, alle 2 haar oren zijn slecht, wij dachten altijd 1 oor, omdat het leek of ze aan de ene kant nog goed kon horen.

ALLE 2 oren zitten vol vocht en 1 oor is het trommelvlies wat naar achteren getrokken, de KNO arts zei dat het kwam door de neus amandelen, die gaan er 5 juli uit en eventueel tegelijkertijd buisjes plaatsten, dit kan ook later, er is 30% kans dat het alleen met neusamandelen eruit halen daarna ook goed is, dat moeten karel en ik nog beslissen en erover terug bellen liefst deze week.



Ik vond het een hele goed arts, ook zoals hij met daphe omging, daphne zei zelf ook, wat een leuke dokter :smiley:



hij nam rustig de tijd en ik kon alles vragen wat ik wilde, hoe de ingreep gaat en daarna , hoeveel pijn n de tijd en hoe lang werkt dat roesje door, hoelang rustig aan doen etc.



De juf houd nu extra rekening met haar en houd haar vlak bij zodat ze alles goed kan meekrijgen…



donderdag heeft ze een schoolreisje end at vind ik dan wel weer eng, stel je voor ze raak de groep kwijt ofzo en dan hoort ze niemand haar naam roepen…

ik zal z heel nadrukkelijk ophet hart drukken haar heel goed in de gaten te houden…



Nu snap ik ook dat ze zo veel ziek is geweest afegloen winter en in april nog, toen had ze ook alles onstoken en ook ooronsteking

arme daphne



jan heeft toen de 3 in 1 behandeling gehad

en daarna is is amper meer ziek geweest

och arme daphne,



veel beterschapvoor der en voor later met de operatie succes en sterkte, dat ze snel opknapt en niet weer snel ziek zal zijn…



liefs bianca

Ach arm kind.



Bij lucas gaan 6 juli de neusamandelen eruit en krijgt hij ook buisjes. Hij heeft heel vaak oorontsteking en is deze winter chronisch verkouden geweest. Volgens de KNO moeten hierna de problemen weg zijn.



Ik zal aan je denken 5 juli …



:-*