knisperboekje wassen

Ik weet dat het ergens gestaan heeft, maar ook met de zoekfunctie kan ik het niet terug vinden.



Hoe kun je een knisperboekje wassen?

ik doe het gewoon in een handwasje

ik doe het ook in de handwas… :wink:

Ik gooi 'm gewoon in de wasmachine bij de was van 30 graden. Het is zo’n nijntjeboekje. Gaat prima hoor, ziet er nog mooi uit! :thumbup:

Ik deed ze gewoon op 40 gr. :lol:

Gaat prima hoor! :thumbup:

Bedankt.

En dan niet in de droger neem ik aan?

Ik was ze ook gewoon op 40 graden en ik doe ze ook gerust in de droger :roll: Tot nu hebben ze het overleefd :lol:



Bedoelde jij dit stukje trouwens? (stond bij handig om te weten)



@eisblume wrote:

Hoi!



Wij hebben van vrienden twee leuke stofboekjes gekregen :inlove: , en ik vond het wel zo fris om deze even in de wasmachine te doen… Omdat ik niet zeker wist of dat wel kon :think: , ben ik met eentje begonnen. Helaas waren de stukken schuimrubber door het wassen helemaal gekreukeld :frowning: . Gelukkig kon ik het met een beetje gefrommel en gedoe weer goed krijgen en ziet het boekje er nu weer netjes uit, maar: bij de tweede heb ik het anders gedaan…



Ik heb gewoon alle hoeken van de schuimrubbertjes met veiligheidsspelden vast gezet- en zie da: alles bleef netjes op zijn plek.



Ik dacht dat dit misschien een handige tip was voor andere ‘wasverslaafde’ moeders :wink:



Groetjes,

Dagmar

@purpled82 wrote:

Ik was ze ook gewoon op 40 graden en ik doe ze ook gerust in de droger :roll: Tot nu hebben ze het overleefd :lol:



Bedoelde jij dit stukje trouwens? (stond bij handig om te weten)



@eisblume wrote:
Hoi!



Wij hebben van vrienden twee leuke stofboekjes gekregen :inlove: , en ik vond het wel zo fris om deze even in de wasmachine te doen… Omdat ik niet zeker wist of dat wel kon :think: , ben ik met eentje begonnen. Helaas waren de stukken schuimrubber door het wassen helemaal gekreukeld :frowning: . Gelukkig kon ik het met een beetje gefrommel en gedoe weer goed krijgen en ziet het boekje er nu weer netjes uit, maar: bij de tweede heb ik het anders gedaan…



Ik heb gewoon alle hoeken van de schuimrubbertjes met veiligheidsspelden vast gezet- en zie da: alles bleef netjes op zijn plek.



Ik dacht dat dit misschien een handige tip was voor andere ‘wasverslaafde’ moeders :wink:



Groetjes,

Dagmar






Ja! Dat wassie!



Maar nu zie ik dat het om schuimrubbervulling boekjes gaat, wij hebben echt een knisper boekje. Vandaar dat ik het niet gevonden kreeg dus :mrgreen: