Knip!

Mijn oudste zoon vond zijn haar te lang en vond het schijnbaar verstandiger om NIET naar mij toe te komen met de vraag of het weer geknipt kon worden (was trouwens van plan dat dit weekend weer te doen), maar om zelf een schaar op school ter hand te nemen en een brede lok boven zijn linker oor weg te knippen. Nu loopt hij dus voor l*l met een kale hap boven zijn oor. Om hem een lesje te leren denkt hij dat het nog weken duurt voordat ik hem knip en uiteraard loopt hij nog drie schooldagen te kijk met z’n hap. En pas na de vierde keer vragen (in 30 minuten tijd) gaf hij toe dat hij het had gedaan (daarvoor beweerde hij glashard van niets te weten). "Omdat hij bang was om straf te krijgen. Nou drie keer raden wat voor sanctie er op jokken staan… de suffert.



Uiteraard wel uitgelegd dat hij voortaan gewoon naar me toe moet komen als hij zijn haar te lang vind worden ipv dit soort stunts.



zucht

Haha, sorry :lol: Ik vind 't wel grappig en volgens mij doet elk kind het wel een keer. Zo heb ik zelf eens een hele hap van m’n wenkbrauw weggeknipt :lol:

die suffert :lol:



ik was denk te ijdel maar ik heb nooit in mijn haren geknipt, zelfs nu nog durf ik het niet.

ik hoop dat hij zijn lesje heeft geleerd.

oh dat heb ik ook eens gedaan hihi

mijn moeder had dezelfde straf als jij

(ik liep er alleen inderdaad nog weken mee rond)

Kevs haar was net kort toen hij het presteerde er met een kinderschaartje toch een hap uit te knippen…

Hij was toen 3 ofzo…



Ik heb hem opgepakt, ben naar de buurman gelopen (die altijd commando-haar had) heb op tafel gezet en gevraagd…

hebben jullie een tondeuse??

Buurman antwoorde bevestigend…

waarop ik zei: Leef je uit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Was 1 van de zeer weinge keren dat hij gemillimeterd werd :mrgreen:

Oooow proest!! Volgens mij is er geen kind ter wereld die niet ooit es de schaar hanteerd… gigigi… Ehm… foto? :mrgreen:

Hahahahah, hier hebben ze het ook alle drie gedaan, inclusief de hond van mijn schoonmoeder! :mrgreen: