ik bedacht me net dat ik bij de bevalling van dave een aardige knip heb gekregen…( en bedankt jongen)
en toen dacht… in hoeverre kan deze invloed hebben bij deze aanstaande bevalling??? ( OK duurt nog even)
hebben jullie er last van gehad of helemaal niet… en gedurende de zwangerschap… geen pijntjes???
of te wel wat kan ik verwachten???
groetjes nicole
Hoi
ik heb er totaal geen last van gehad.
Niet tijdens de zwangerschap, maar ook niet tijdens de bevalling. Ik had nu een heel klein scheurtje en ook daar had ik eigenlijk weinig last van.
Hopelijk geldt dit ook allemaal voor jou :thumbup:
(behalve natuurlijk dat je een scheurtje krijgt )
Groetjes,
Heleen
geen last van gehad bij de 2de bevalling.
ook ben ik bij levi niet geknipt. ik vroeg er nog wel om :mrgreen: toen het hoofdje stond, brande het zo erg en deed zoveel pijn dat ik zei: ik wil een knip nu! want dan was hij er tenminste meteen uit.
maar gelukkig hebben ze niet naar mij geluisterd.
bij de 2de bevalling heb ik alleen een scheurtje gehad in mijn bovenste schaamplip veder niks uitegscheurd of geknipt.
eerste keer ingeknipt, tweede keer niet nodig, ze VLOOG er gewoon uit
Ik heb geen last van mijn ‘‘oude’’ knip gehad iig.
Die was schuin gezet…
Onze dochter is vlot geboren zoals je misschien weet en toen had ik een klein scheurtje rechtuit zeg maar,3 hechtingen en klaar…
Dat genas trouwens veel sneller dan die knip…het was een oppervlakkig scheurtje en zo’n knip is (bij mij iig) ook met inwendige hechtingen dus in 2 lagen gehecht.
Maar tijdens de zwangerschap én bevalling niets van gevoeld…
Ik zeg nu steeds ik heb nog 1 kantje voor een litteken en dan is het klaar :lol:
8)
Ja hoor, hier wel last van mijn oude knip (die best nog nieuw voelt). :roll: :lol:
Ik voel die vooral als ik gehurkt zit. dan is het een bepaalde pijn die ik voel (moeilijk uit te leggen). Geen idee of ik het ook ga voelen tijdens de bevaling. :think:
ik heb geen last gehad van de knip bij de zwangerschap van de tweede.
Bij de eerste dus een (flinke) knip. bij de tweede een piepklein scheurtje (moest niet eens gehecht worden, zo klein). Bij de derde geen knip, geen scheur, niets :dance:
Bij Michaël een heel klein knipje.
liefs
Gerda
Dit is allemaal wel fijn om te lezen ! Vroeg het me eigenlijk ook af.
Heb sinds kort ineens last van de oude knip namelijk …
Ik heb wel last gehad tijdens de zwangerschap…met andere woorden ik voelde het litteken soms best nog wel.
( maar ik was ook binnen 9 maanden weer zwanger)
Tijdens de bevalling heb ik er geen moment aan gedacht en ook geen moment last van gehad.
Wel heb ik bij Mirthe weer een (kleine) knip gehad, maar dat had meer te maken met het feit dat ze heel snel ineens kwam dan dat ik al een knip gehad had.
Helemaal niets! Geen last!
Bij Joas kreeg ik en knip voor de vacuumpomp.
Bij Elias niets aan het handje…gewoon natuurlijk bevallen met wat kleine schaafwondjes,maar verder geen schade…
bij de 1ste een knip gehad een flinke ze moest ineens met spoed eruit
heb er bijna 2 jaar last van gehad en tijdens me zwangerschap van de middelste voelde ik hem af en toe wel een beetje was wat gevoelig
maar verders niks en bij de bevalling van de 2de was ik ingescheurd maar geen last van de knip verder. en bij de 3de had ik zo’n klein scheurtje dat het niet eens gehecht hoefte teworden