knikkers weg

ik had laatst voor daphne een zak knikkers meegenomen.

Ze heeft diezelfde dag meegenomen naar buiten, maar dat wist ik niet, ze heeft toen met een ouder meisje gespeeld die niet op ons pleintje woont.

En die heeft gewoon bijna alle knikkers meegenomen van daphne :evil:



Ik dus direct op pad, want het gaat me dan om het principe he?

een paar knikkers maakt me niet uit, maar dat een ouder kind misbruik maakt van een jonger kind :evil:



Ik wist dus niet waar dat kind woonde, ben bij de verkeerden aan de deur geweest, ik kon het dus niet vinden…

ik wilde dus de knikkers terug halen voor daphne



en daphne zit het ook dwars, want die begint elke keer bijna te huilen als ze naam van dat kind hoort :cry:



sneu he??



Is dit nu normaal en zullen dit soort dingen nog vaker gaan gebeuren?

Of is daphne gewoon nog te lief en te goed van vetrouwen??



Wat vinden jullie?

Goh wat een rotstreek dan zeg. Nee zou het ook niet leuk vinden als een groter kind Jaimy d’r knikkers af zou pakken.



Ik denk als ze ouder word dat ze niet zomaar haar knikkers laat afnemen. Daphne is nu toch 4?



Jaimy heeft zoiets dergelijks ook al een keertje meegemaakt maar ze is het niet vergeten en denk dat het haar niet snel nog een keer zal overkomen.

daphne is denk ik te lief geweest.

kan ook zijn dat het kind gezegt; samen spelen en er toen vandoor is gegaan.

of dat het oudere meisje met haar is gaan knikkeren terwijl daphne de regels niet kent,…



hoe het ook is, het is knap sneu !

normaal gesproken laat ze zich niets afpakken, ze komt echt goed voor zichzelf op, dus ik denk dat het is geweest wat hed ook zegt…