Het is normaal dat de ene borst anders voedt dan de andere. Maar als je er vervelend van wordt, gewoon een paar x meer aanleggen aan links.
Miss eerst een slokje rechts en dan de linker borst leeg laten drinken en dat een paar keer.
Ik leg Rosa ook nog es extra aan als zenietgaat slapen. Ze is 's nachts altijd even wakker (na de laatste voeding) en wil dan aandacht. Ff spelen en als dat niet goed genoeg is leg ik nogmaals aan en gata ze dr wiegje in. (soms nog met gepruttel uit t wiegje, maar helaas mama en papa willen slapen)
Hier ook meestal het gevoel dat de rechter borst voller is dan de linker. Dan bied ik de linker borst wat vaker aan en hou de rechter borst voor toetje of om te kolven indien ze geen toetje wil.
Merkt enu zelfs enkele dagen geleden dat de linke rborst weer voller was dan de rechter. Ah ja … hangt waarschijnlijk allemaal af van hoeveel ze uit te ene en uit de andere borst drinken.
Hier gebeurt het ook dat Jade in slaap valt aan de borst, meestal de laatste voeding. Maar als ik haar dan weg leg dan huilt ze. Dus nu ligt er altijd een kruikje in haar wiegje, zodat ze niet plots van een warme mama naar een koud wiegje moet. Ook hou ik haar even op mijn arm na het drinken en vaak word ze dan toch nog wakker om een boertje te laten of zo. Dan leg ik haar wel wakker in haar wiegje en valt ze dna in slaap.