Onze juul knijpt weer met de ogen. Ze wrijft veel, lijkt wel of ze brandigerig zijn of jeuken. Je slaapt meer dan eerder is echt moe, lijkt gefrustreerd, ken mijn eigen kind zo af en toe niet weer en klaagt ook over zeer daar en dan wijst ze naar haar voorhoofd.
Ik loop wel bij de oogarts ivm erg erfelijk luie ogen, beide kanten enorm, alleen hub en ik niet in beide gezinnen dus jaarlijks eenkeer op controle. Nu weet ikniet of ze nou echt last heeft van haar ogen of dat het een leeftijdstik is.
Overigen krijgt ze ook kiezen twee. Maar de anderen waren er altijd opeens, zonder problemen. Dus denk ik dat er dit ook los van staat. Vraag wel eens of ze dingen in de verte kan zien wat ze eerder altijd wel goed kon, maar krijg er tot op nu niet zo goed hoogte van.
Herkent iemand dit? zou ik de oogarts bellen dat ik eerder kan? of ff aankijken? T speelt nu ongeveer al twee weken.
:hug: :hug: Voor Juul :-* Ik heb geen idee wat dit zou kunnen zijn, herken het ook niet (behalve dat Joon naar de kapper moet omdat zijn haar in zijn oogjes zit steeds en hij daarom steeds in zijn oogjes wrijft :oops: ). Maar ik zou gewoon even de oogarts bellen waar jullie onder controle zijn, misschien dat hij/zij het wel herkent als klacht van iets? Succes :thumbup: :-*
Ik zou (als dit in ons geval zou zijn) alleen al voor mijn eigen gevoel de dokter bellen en voorleggen hoe het nu is. En hoe jij dit ziet. Dan kan hij misschien bepalen om je moet komen ja/nee. Al is het voor je eigen gevoel weg te nemen! Anders blijf je zitten turen hoe ze doet en ga je misschien dingen zien die er niet zouden zijn…
Succes :-*
Als het goed is krijgt ze nu ook rond de 2 jaar en tien maanden een ogentest op t consultatiebureau? misschien dat ze je daar ook kunnen helpen?