Knieen kraken

Sinds toch wel al een half jaar kraken de knieen van mijn dochtertje 3 jaar oud.

Ben er een x mee naar de huisarts geweest, omdat ze het knakken had ondekt en het constant deed, ook zei ze regelmatig auw…

Maar dokter kon niets vinden. Maar haar knieen kraken echt zo enorm erg, ik hoef haar maar op te tillen of wat dan ook, ik voel haar knietjes altijd kraken.



Herkent iemand dit ?

mijn enkels doen dit van jongs af aan … en dus nog wel.

Als kind wel meer, maar met sporten bijv. of na kleermakerszit en dan opstaan… dan krak ik ook behoorlijk…

Soms doet het pijn, vaker niet en is het dat anderen soms ‘schrikken’ van het geluid… zelf heb ik het dan amper door eigenlijk.

mijn twee broertjes hebben het ook van jongs af aan gehad. Met traplopen bij elke tree. Dus konden we zo horen wie naar boven kwam, de ene kraakt met twee benen, de ander met 1.

zelf heb ik sinds een jaar of 16 kraak in de rug. Nooit geen aandacht aan besteed, maar in de rug wilde ik bij de volgende fittest op finish even vragen aan de instructeur.

Ik heb het ook al van jongs af aan, in mijn knieën en mijn liezen.

Ook mijn enkels, maar dat hoor je niet zo erg.

Maar mij hoor je dus ook knakken tijdens het lopen.

Ik heb er nu eigenlijk vooral last van als ik gehurkt zit er weer overeind wil komen, dan blijft mijn knie erin hangen, dat is wel pijnlijk.

Maar als kind heb ik er nooit geen last van gehad.



Tygo heeft het trouwens in zijn nek, je hoort het als hij nee schudt.



Ik heb geen idee hoe het komt, maar volgens mij kan je er ook niks aan (laten) doen.