"knettergek" door pregnyl

JA hoor :roll: ik heb vanmorgen de pregnyl spuit gehad…en het is weer begonnen…depressief, huilen om niks en om alles, hysterisch schelden en schreeuwen, een beetje agressief en kort aangebonden :shifty:

ik ben compleet mn zelfbeheersing kwijt…

wie herkent dit :roll:

ik heb geen pregnyl gehad, maar zulke buien had ik al van hormoontabletten… 't is dat het voor het goede doel is, maar anders…

Sterkte (ook voor je man :wink: )

:-* Heleen

ken het niet van pregnyl, daar heb ik maar 1 prik voor nodig gehad :mrgreen:

maar ken het wel van de clomid, echt van die rare zwangerschaps kwaaltjes en dus ook depri en ook kwaad worden op alles en iedereen zonder enige reden :?

ik werd 20 minuten te laat opgehaald…ik ging me daar uit mn plaat :shock: :silenced: :oops:

heb gezegd dat ik best een tijdje op zolder wilde slapen 8)

mwaaaa wil je me niet angstiger maken als ik al ben jij dame? :mrgreen:

ik moet ook aan die spuiten en zie ernu al tegen op. Ben al zo 'n muts hihi

ms is het wel de mutserigheid joh ,

euhm nee geen herkenning dus.

Succes er mee en en en de zolder is niet gezellie vast.

@Heksje wrote:

heb gezegd dat ik best een tijdje op zolder wilde slapen 8)

:mrgreen: :mrgreen:

Heee meid lekker hoor die hormonen

gelukkig kun je het relativeren :mrgreen:

succes met de IUI, het is voor een goed doel he en ik duim weer

goh meid,is het weer zover :wink: hoop dat het de laatste ronde is voorlopig, en dat je er snel van af bent…

kom hier maar lekker schreeuwen als je je even uit wilt laten. kunnen we wel tegen :lol:

hormonen zijn ongrijpbare dingen.

Heeeeeell herkenbaar :mrgreen: Na de eerste spuit voelde ik me ook depressief en moest ik huilen om niks :?

De tweede keer had ik nergens last van. :mrgreen:

herkenbaar ik heb het meer van de clomid kan zo opgefokt raken om niks ach de mensen om me heen weten hoe het kan

Jaaa, zeer herkenbaar ! Ik had het vooral toen ik clomid nam tijdens de IUI behandeling. Ik hield mezelf echt niet onder controle. Ik wist dat ik onredelijk was/ reageerde, maar kon daar niets aan doen * zucht* das was erg lastig !

Nu spuit ik decapeptyl en gonal f en de enige bijwerking is dat ik er ontzettend moe van wordt… maar dan toch liever zo dan zoals een kip zonder kop rond te lopen :roll: :mrgreen:

Ik las het onderwerp en dacht;

ooooooooooooooooo, kwam t daardoor :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Vorige week zondag gezet, nu wel weer redelijk normaal :roll:

famke lees je banner 2 weken zwanger?? hoe weet je dat zo vroeg als ik vragen mag??

hihi,

ik heb vanmiddag een cryo teruggekregen :wink:

Aangezien ze de zwangerschap tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, ben ik dus vanaf toen zwanger… :mrgreen:

(nu dus heeeeeeeeeeeeeeeeel hard :pray: :pray: dat de embryo blijft plakken :angel: )

ik heb gelukkig nooit last gehad van de pregnyl spuit

maar veel sterkte :-*

bedankt!

:-*

nu snap ik hem nou dan begrijp je zeker wel dat mijn duimen heel hard voor je blijven draaien!!! :thumbup:

nogmaals dank!

:-*