:evil: dochterlief heeft voor d’r verjaardag zo’n kneedgum in een bakje gekregen waar je ook een stuiterbal van kunt maken. Knalroze…
Haar broertje heeft gister een stuk daarvan gevonden en heel sneaky mee naar bed genomen. Is in slaap gevallen, bovenop de kneedgum :roll:
Gevolg: ding werd lekker warm en is gaan smelten. Nu zit er dus kneedgum in z’n kussensloop, onderlaken, z’n favo-Cars-slaapshirt én op z’n 2 slaapknuffels die alles voor 'm betekenen…
Ik heb al geprobeerd om met een stukje gum over de aangekoekte gum heen te rollen, en het laat dan redelijk los maar het grootste deel blijft zitten. Buiten dat blijf je van die vies-roze plekken zien zitten.
Beer en poes liggen nu in de diepvries; kijken of dat werkt… (heb ook al kappertje gespeeld maar dat is ook geen succes en ben bang dat ik teveel wegknip)
Onderlaken gooi ik eventueel wel weg, maar ik zit echt met die knuffels in m’n maag…
Iemand nog tips???
hahaha en nu dochterlief nog zover zien te krijgen dat ze accepteert dat er hier voorlopig geen kneedgum meer in huis komt… ik heb met m’n stomme kop gezegd dat we vanmiddag nieuwe gaan kopen, toen ik die troep net zag liggen en nog niet doorhad dat het amper los laat… :wall: :wall: :wall:
zou het misschien een beetje als kauwgom werken daar moet je pindakaas overheen smeren :think:
Wasmachine?
:mrgreen: wij lusten geen pindakaas maar diepvries werkt ook voor kauwgom, dus heb stille hoop dat dat lukt…
De rest van de spullen zit inderdaad, met een flinke laag vlekkenspray, in de wasmachine. Over 3 kwartier weet ik of dat nut had
Bedacht me net dat het ook niet echt gum is; het gumt voor zover ik weet namelijk niet… het stuitert ook… raar spul.
Ja, vreemd spul. Wij hadden het vroeger ook en dat is al heeeeel lang geleden :mrgreen: Maar ik vond het leuk.
Ben benieuwd of de wasmachine gedaan heeft wat hij zou moeten doen.
Weer wat warm laten worden en dan met een keukenpapiertje proberen weg te krijgen?
:mrgreen: jaaaaaaa knuffies zijn weer op schoon! (op 1 plekje na dat ik vergeten was in te spuiten met de Ariel-spray :doh: )
Alleen de kussensloop heeft nog een mooi roze vlek, tja jammer dan hoor. De beer en de poes waren het belangrijkste. En, hihi, beer is nu weer mooi wit ipv vaal-grijs :mrgreen:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: Gelukkig. ( waar ariel al niet goed voor is )
Anders had ik mss nog een tip waarmee je evt je kussensloop zou kunnen redden; Dasty. Ws is het behoorlijk vettige zooi en de plak krijg je weg door het vriezen maar het vet pakt de Dasty dan aan. :thumbup: Inspuiten en daarna direct wassen.