Knarsetanden

Sinds gisteren zit Nout ineens te knarsetanden. Wat een naar geluid is dat! Maar nog belangrijker, hoe komen we daar vanaf?

Probeer het te negeren!

Mijn kinderen hebben het allebei eventjes gedaan, maar we hebben het altijd genegeerd en toen ging het vanzelf over :wink:

Onze oudste heeft dat ook een tijdje gedaan.

Hub zei er altijd iets van (zo van: niet met je tandjes knarsen!), maar ik heb het gewoon genegeerd.

Nou, aangezien ik het meest met de kids doorbreng ga ik er maar gewoon van uit dat mijn aanpak gewerkt heeft :mrgreen: … hij doet het niet meer :wink:

Gaat vanzelf weer over, mijn dochtertje heeft het ook een tijdje gedaan. Tis een eng geluid inderdaad!

oei oei oei wat is dat een irrtant geluid zeg. Sebastian kan er ook wat van, brrrr. negeren werkt het best want geloof me, hoe vaker je er op let hoe irritanter het wordt. het gaat na een tijdje vanzelf over (en na een tijdje beginnen ze weer :roll: zodra er weer nieuwe tanden komen)

Als tandartsassistente kan ik je vertellen dat bijna alle kindjes knarsetanden :smiley: fijn geluid is anders…

Ja hier heeft mijn groot meisje dat ook gedaan, vreselijk iritant. Maar stopte vanzelf :thumbup:

niet overal stopt het, julia heeft het altijd gedaan nd e slaap en nog steeds, overigens doe ik het ook.

Oh gelukkig maar! Noëlle heeft het nooit gedaan vandaar mijn vraag…



Mama_desiree; zie dat jouw zoontje precies zo oud is als mijn Nout! :inlove: