ohhhhhh GEK WORD IK ERVAN.
Wessel knarsetand de hele dag door…irritant geluid maar het lijkt me vooral niet goed voor zijn tandjes.
Iemand DE tip om het er mee te laten stoppen.
uhh nee heel weinig, als alleeen je vingers tussen de kaakjes doen en zeggen nee… (dus tandjes van elkaar af halen) Ik vind het ook vreselijk… maar heel veel kun je er niet tegen doen.Is ook niet een partij heel leuk zeg… dat geluid wat je kunt maken met je tanden!!! :mrgreen:
Idd erg naar geluid,maar het houdt een keer op :lol: dat scheelt.
Yara heeft het toen ook een week of drie gedaan en Thije begint nu ook sinds eergisteren.
Ik laat het maar op z``n beloop het gaat weer over en dat geeft de burger moed!
Tot die tijd niet teveel naar lusiteren
euhm … niets :wall: :wall: :wall:
benthe doet het al avanf dat ze 4 maanden is
GEKKKKKKK word ik ervan :wall: :evil:
Heb al vanalles geprobeerd …
Van vinger tussen dr kaakjes tot een tikje op de mond (gewoon zachtjes dat ze er van schrikt)
Bij benthe is het zelfs zo erg dat ze echt hele stukken kapot geknarst heeft :thumbdown:
Ik moet binnenkort naar de tandarts en dan moet benthe mee … wand ik moet om een bitje gaan vragen … wand nu zijn dr tandjes echt helemaal scheef ervan …
dus let er wel mee op
Veel mensen om mij heen zeggen dat ik er geen aandacht aan moet besteden anders denkt Wessel dat het leuk is ofzow.
Hoop idd maar niet dat hij er mee blijft doorgaan want ik ben echt bang dat ie geen tandjes overhoud.
Ladies thanx voor de reacties.