knalrood piemeltje

Ik vind het er zo zielig uit zien en manlief vind het nog zieliger want hij zegt dat hij bijna kan voelen wat Lev nu voelt.

Kleur van de brandweer zo’n beetje. Ik verschoon m vaak, er gaat natusan luierzalf op maar het blijft zo knalrood.

Wat kan ik daar nog meer aan doen?

Lekker zonder luier laten…

Jasper had er een paar dagen geleden ook last van: nu weten we waarom: tandje kwam door… Wat bij Jasper hielp was bepantheen smeren en veel laten drinken. Ik laat z’n drinkbeker gewoon op tafel staan, kan ie hem zelf pakken en ik laat hem ook regelmaatig drinken. :hug: voor die kleine man

Uit wat voor beker drinkt Jasper?

Even offtopic :wink:

Want Lev pakt echt zijn beker nog niet hoor. Hij heeft nu die van Avent maar hij vindt niks lekker volgens mij of hij kan het gewoon nog niet :roll:

Lous, zonder luier kan idd vandaag wel. Goed weer ervoor :wink:

Yep, wat Lous zeg… zonder luier… lekker lucht bij laten komen… :thumbup:

ja zonder luier laten :thumbup:

Jasper drink op het moment overal uit :roll: Hij pakt elke fles, en elke beker :lol: Zo raar kan het lopen :wink: Maar het liefst heeft hij volgens mij de rietjesbeke van NUBY, dat was ook de eerste die hij snapte. Een gewone beker gaat ook wel, maar dan morst hij nog wel heel erg, niet erg met dit weer maar ok. En de avent magic-cup hebben ze op het kdv dus daar drinkt hij nu ook uit, maar dat gaat toch minder lekker dan die rietjesbeker :shifty:

Succes!

Hmm, misschien toch ook eens proberen die rietjes beker… :thumbup:

Hier snapt Aisah de tuitbeker ook nog niet Lydia… hij kauwt erop :mrgreen:

Tuitbeker? Tietbeker zou m beter passen denk ik :mrgreen:

Stond gisteren al met die rietjesbeker in mijn handen bij de drogist, as had m toen ook en ik vond het een onding.

Maar misschien is het verbeterd?

@lydia wrote:

Tuitbeker? Tietbeker zou m beter passen denk ik :mrgreen:

Stond gisteren al met die rietjesbeker in mijn handen bij de drogist, as had m toen ook en ik vond het een onding.

Maar misschien is het verbeterd?

:mrgreen: tietbeker… :mrgreen: hij wilt alleen de echte… :inlove:

Verder hoor ik goede dingen over die rietjes beker… :think:

Wij hebben ook rietjesbekers en bekers van de hema. Bevallen allebei goed. We hebben er ook een van Nuby met een flexibele tuit/speen, werkt ook goed…

@lydia wrote:

Ik vind het er zo zielig uit zien en manlief vind het nog zieliger want hij zegt dat hij bijna kan voelen wat Lev nu voelt.

Kleur van de brandweer zo’n beetje. Ik verschoon m vaak, er gaat natusan luierzalf op maar het blijft zo knalrood.

Wat kan ik daar nog meer aan doen?

Klinkt even stom misschien maar is het echt bij zijn plasgaatje?

Luukje had ook erg rood piemeltje en echt puntje was zeer rood!

Bleek dus dat een ontsteking was liet ik mij vertellen door een ervaren iemand, dus ik hup naar de huisarts en ik heb nu fucidin ervoor. Schijnt veel voor te komen bij die kleintjes en helemaal als het voorhuidje iets wat nauw is.

Wat betrefd een beker daar zag ik je ook wat over schrijven van avent heb je van die kleine fles 125 ml geloof ik en daar kan je een zachte tuitsppen antilek opzetten, wennen ze aan tuitbeker alleen de eerste is nog zacht materiaal en een paar maanden ouder is dan een andere kleur en hard materiaal. Hier werkte erg goed :smiley: Succes en hou het goed in de gaten en zijn piemeltje.

nee het zijn vooral zijn balletjes. En in de liezen, ik vermoed ook dat het aan tandjes krijgen ligt. Hij heeft er pas 1 en eentje op komst :wink:

Een tok dus, tandje op komst :mrgreen:

Veertje dat van die avent, ik heb ongeveer de hele aventcollectie in huis :oops: en die dus ook. Hij wil m echt niet hoor.

@lydia wrote:

nee het zijn vooral zijn balletjes. En in de liezen, ik vermoed ook dat het aan tandjes krijgen ligt. Hij heeft er pas 1 en eentje op komst :wink:

Een tok dus, tandje op komst :mrgreen:

Veertje dat van die avent, ik heb ongeveer de hele aventcollectie in huis :oops: en die dus ook. Hij wil m echt niet hoor.

Oke dan, dan zal van de tandjes zijn! Als je er iets op smeert kan je het beste ( mijn ervaring ) sudocream doen, maar eldt voor alles niet te dik!!!

Bij sucocream hierin zit ook zinkzalf is het wel van belang dan je het er niet op smeerd maar dept / klopt. Danheeft de beste werking en niet te dik met allles want dat werkt tegenstrijds! Verder kan ik je uit ervaring adviseren dat als echt erg rood blijft ook van de zure ontlasting om barriere creme aan ta schaffen, denk ik verkrijgbaar bij apotheek! Niet bij drogist. Dit is speciaal voor gevoeligheid alsmede door urine ne ontlasting!

En wat betreft de beker, uhm gewoon de kruitvat 2 oortje tuit beker al geprobeerd?

Nou had nu een tuitbeker van Nuby met zachte tuit en 2 oren om vast te pakken.

Het kan m niks schelen wat er in zit hoor. Gisteren roosvicee en thee geprobeerd, vanmorgen maar gewoon karvan cevitam, water, hij vind het niks zolang het geen melk is lijkt het. Ik kan wel wat kolven en het in die beker doen?

Ik wil wel graag dat hij nu ook wat anders gaat drinken :wink:

Klinkt misschien stom maar Jasper moet alles hebben wat wij hebben, en aangezien hij en LEV toch enigsinds op elkaar lijken :wink: heb ik het vermoeden dat Lev ook zo in elkaar zit :mrgreen: Dus ik gaf hem altijd een slokje van mijn drinken: of er nou thee of water of jus in zit. Soms zelfs met prik. Tja, hij vind niet alles lekker, maar blijft het wel proberen, zo heeft ie geleerd dat je ook andere dingen kunt drinken. En heeft hij uiteindelijk ook geleerd om uit de gewone beker te drinken. Alleen moet ik hem dan nog vasthouden(anders houd hij hem op z’n kop, is zo’n leuk spelletje :doh: ) dus vandaar dat ie nu ook de rietjesbeker en zo krijgt.

Mijn schoonzus heeft een tuitbeker van Tommee Tippee, van de DA dacht ik, met tijgertje erop :wink: . En dat is ook de enige beker die haar zoontje echt ‘snapt’. Je hoeft er alleen op te drukken en te zuigen, misschien die eens proberen(als iemand in je buurt hem toevallig heeft, anders blijf je spullen kopen :roll: )

haha hij moet inderdaad hebben wat wij hebben!!!

Waar is Jet :mrgreen:

Kan het wel eens zo proberen uit mijn beker, die trekt ie idd geregeld uit handen hier.

Gewoon doen :thumbup: Wie weet :wink: