Knakken in de buik.

Hetzelfde geluid als je de trap op loopt en je knieën knak geluid maken.

Is dat normaal? Bij de eerste heb ik het niet gehad. Doet ook geen zeer Maar schrik er wel van :oops:

Zou het met de bi te maken kunnen hebben?

En meestal gebeurt het als ik in rust positie ben (en dat is vaak tegenwoordig) :mrgreen:

Jaa heel herkenbaar! ik heb het tijdens de zwangerschap van Cas ook gehad, idd net of je eigen gewrichten dan een knak geven, was ook echt duidelijk te horen dan.

VK en VP in ziekenhuis hadden beide geen idee wat het zou kunnen zijn.

Eenmaal geboren had de kleine wel heel makkelijk hetzelfde geluid bij armpje/schouder, dus w.s. is dat het geweest?

Wel apart dat je het zo duidelijk kunt horen :shock:

Ja echt heel duidelijk hoor je dat. Idd net een gewricht wat knakt. Ik moet vandaag toch naar de gyn en zal het eens vragen wat hij ervan denkt.

Heeft je zoon het nog steeds dat hij dat doet mijn schouders?

En heeft hij er verder niks aan over gehouden?

Moest even terugzoeken, maar ook hier herkenbaar:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=74668&highlight=

Het is de jongste en ja hij heeft het nog steeds, wel minder vaak inmiddels. Als ik bijvoorbeeld hem aankleed en ik trek zijn armpje door de mouw dan knakt het nog wel eens. Er is verder niks raars gevonden en hij ontwikkeld zich normaal. :wink:

Hahah ben bij de Gyn geweest vandaag… En het eerste wat hij vroeg was “horen meerdere mensen het” En dan zijn gezicht van ik geloof je niet :mrgreen:

maar hij vertelde als het geen zeer doet het waarschijnlijk de gewrichten zijn van het kind…

En daar ga ik ook vanuit… als ik gewrichten heb in mijn buik zal er iets niet goed zitten :mrgreen: