knakje in buik

Hi

Ik heb de laatste dagen iets heel geks. Ik voel de baby heel goed bewegen (ligt heel erg voorin m’n buik). En als het dan heel erg aan het bewegen is hoor ik heel soms een soort knakje in m’n buik. Het klinkt een beetje zo als je met je nagels knakt. Schrik er soms heel erg van. Heeft 1 van jullie dit ook wel eens? Vind het echt een beetje eng :frowning:

Liefs,

Maaike

heb ik ook , ik lees mee !

Heb ik ook gehad. Bleek gewoon vruchtwater te zijn.

Ik bleek achteraf ook een erg kleine vruchtzak te hebben, dus zoonlief zat helemaal klem en dan zat er blijkbaar water wat in de weg dat dan dat geluid maakte. Zoiets iig, ik weet het niet meer precies.

Liefs Suzanne

:o nouja, dat heb ik dus ook!! Inderdaad alleen als ie een vreemde beweging heeft gemaakt (knie of elleboog die opeens losschiet ofzo)

Ik vind 't een beetje klinken alsof je zo’n bubbeltje van bubbeltjesfolie leegdrukt :shifty:

Heb 't een week of 3 geleden aan de VK gevraagd; zij had er nog nooit van gehoord en vroeg zich af of ik het geluid echt wel hoorde :? of dat 't niet gewoon de hik was ofzo…

Ik weer aan mezelf twijfelen :roll: maar nee, je hoort het écht…

Ben dus wel blij dat er meer meiden zijn die dit hebben (gehad) en dat het iets normaals is :mrgreen:

Ben wel heel erg blij dat ik niet de enige ben. Heb al gedroomd dat de baby al z’n botjes gebroken had :oops: . Moet vrijdag weer naar de verloskundige en zal het ook nog vragen…als ze er uberhaubt wel eens van gehoord heeft.

Heb ook wel eens het idee dat de baby best weinig ruimte begint te krijgen, dus dat zou dus ook een oorzaak kunnen zijn.

Heel erg bedankt voor jullie reacties tot nu toe, ben wel heel erg gerust gesteld!! :smiley: . Nu lekker nog even van het zonnetje genieten,

Liefs,

Maaike

hee grappig, ik heb dat ook weleens! Ik dacht al dat ik het mezelf verbeeldde maar dat is dus niet zo. :mrgreen: