Bij de oudste klopte het wel, maar de jongste zou een meisje zijn volgende die kalender… maar ik heb 2 ventjes!! :inlove:
@marieke_dm wrote:
Bij de oudste klopte het wel, maar de jongste zou een meisje zijn volgende die kalender… maar ik heb 2 ventjes!! :inlove:
volgens mij waren er toch best een paar bij de febr. mama’s die volgens de kalender een meid moesten krijgen, maar toch echt een jongen hebben gekregen?
Hier klopt het allebei de keren…
Het klopte beide keren, ook bij mijn zus die verwacht een meisje.
Moet zeggen dat ik in mijn omgeving ook alleen maar juiste bevestigingen hoor.
Ja hier in de omgeving ook, alleen maar correct eigenlijk :think:
hier 3 keer fout!
@klavertje4 wrote:
hier 3 keer fout!
das wel consequent in elk geval :lol:
Wel grappig dat jij dan nog steeds een gezin met alle kindjes van 1 geslacht had moeten hebben.
Volgens de kalender had ik dus sowieso 1 meid moeten hebben (de jongste).
De oudste en de 3e kloppen sowieso, de 2e … tja kan… die is op de grens van een maand verwekt… en weet maar eens of het net nog in de ene of net in de andere maand was he.
Die kan je kloppend maken dus .
Bij mij klopte het!
Bij ons klopte het, een jongenstweeling
Hier klopt het ook bij beide kinderen.
@angelbaby wrote:
Bij ons klopte het, een jongenstweeling
vraag me ook altijd af hoe ze dan redeneren bij een j/m tweeling
bij mijn oudste klopte het wel, bij mijn jongste niet.
Hier klopte het beide keren.
DIT is een leuke om het geslacht van je baby te voorspellen. Conceptiedatum is de datum van je eisprong…
Als het kindje waarvan ik nu zwanger ben er komt, dan ben ik heel benieuwd of het deze keer ook weer klopt… denk zelf van wel
Bij Daan klopte het
Bij Ivan en Lynn niet
@Cin. wrote:
Even up up, want ben wel erg benieuwd :mrgreen:
Hier tot 2x toe wel, voor deze moet ik eerst afwachten dus!
Ik zie je al meer oudere topics uppen :lol:
Bij kleutermeid klopt het!
Nu zouden we dan een jongen moeten verwachten, dus ik ben zeer benieuwd!
Weet alleen nog niet of ik dit over 7 weken al bekend ga maken of pas over 27 8)
(En de kalender van ICL zei precies hetzelfde!)
@Sneeze wrote:
@Cin. wrote:Even up up, want ben wel erg benieuwd :mrgreen:
Hier tot 2x toe wel, voor deze moet ik eerst afwachten dus!
Ik zie je al meer oudere topics uppen :lol:
Whaha ja klopt, ook het “vertel” topic
Dat was hem ja, maar heb maar niet gereageerd…
Wij hadden nl. maar gewoon een shirtje met leuke tekst en een eendje
@Sneeze wrote:
Dat was hem ja, maar heb maar niet gereageerd…
Wij hadden nl. maar gewoon een shirtje met leuke tekst en een eendje
Ja die hebben wij nog ergens liggen van Levi toen. Kan Yari nu weer aan :mrgreen:
ICL. bij de link komt precies hetzelfde uit, als bij de chinese conceptiekalender.
Enne wat denk je zelf dan?
Nog gefeliciteerd meid :inlove:
@Cin. wrote:
ICL. bij de link komt precies hetzelfde uit, als bij de chinese conceptiekalender.
Dit is volgens mij ook de chinese conceptiekalender, alleen houdt deze rekening met in welke maand je bent geboren en op welke dag de conceptie plaatsvond…
Ik hou nog lekker even voor mijzelf wat ikzelf denk . Mijn UD zal overigens niet overeen komen met de conceptiedatum… ik zou dan nl. komende maandag pas 9 weken zijn, maar de echo die ik afgelopen maandag heb gehad, zei dat ik iig 3 dagen langer zwanger ben… Deze keer dan maar een snelle innesteling ipv een late 8) . Voor het geslacht, maakt het volgens “de kalender” niks uit :lol: .
Jij ook gefeliciteerd meid!!! :inlove: En ook een snelle/normale innesteling deze keer geloof ik heh?
@ICL wrote:
@Cin. wrote:
Dit is volgens mij ook de chinese conceptiekalender, alleen houdt deze rekening met in welke maand je bent geboren en op welke dag de conceptie plaatsvond…
Ik hou nog lekker even voor mijzelf wat ikzelf denk . Mijn UD zal overigens niet overeen komen met de conceptiedatum… ik zou dan nl. komende maandag pas 9 weken zijn, maar de echo die ik afgelopen maandag heb gehad, zei dat ik iig 3 dagen langer zwanger ben… Deze keer dan maar een snelle innesteling ipv een late 8) . Voor het geslacht, maakt het volgens “de kalender” niks uit :lol: .
Jij ook gefeliciteerd meid!!! :inlove: En ook een snelle/normale innesteling deze keer geloof ik heh?
Haha mooi zo meid!
Ja volgens mij hier ook nu een snelle innesteling, voor mijn doen! Erg apart, maar merk het wel met de echo :inlove: