klop,klop,klop

Ik was na het avond eten even met Lieselotte naar de supermarkt gelopen. Ze loopt al erg goed, dus ze mocht zelf (los) lopen.

Prachtig hoe ze alles bevoelt, ontdekt en bekijkt. Ook lastig hoe ze haar aandacht helemaal kan verliezen onderweg en mij dus helemaal vergeet.

Nu wonen wij op een woonerf en liep ze zo bij iemand de tuin (1 m2 diep) in. Ze wilde niet komen en aangezien het een hoekhuis was, ben ik om de hoek gaan staan in de hoop dat ze me zou gaan missen.

Niets was minder waar, mevrouw ging met beide handen flink meppen op het raam van de voordeur.

Ik was in een paar stappen bij haar, maar een oude man deed al vrolijk open. Ik maakte mijn excuses en ondertussen kwam een oude vrouw aan lopen. Ze gaf Lieselotte een handje en dapper stapte Lieselotte over de drempel.

De vrouw moest vreselijk lachen terwijl Lieselotte zo doorliep de woonkamer in :mrgreen:

Nergens bang voor keek ze in de rondte, terwijl het bejaarde stel de grootste lol had en haar bijna een snoepje hadden gegeven.

Met de mededeling dat ze maar vaker langs moest komen bracht de mevrouw haar weer naar de voordeur en we gingen naar huis.

Wat zijn die kleintjes toch een heerlijke wezentjes, zo zonder schroom en angst :inlove:

Wat heerlijk :inlove: :inlove:

En wat een leuke reactie van het echtpaar waar ze aanklopte!

O, wat komt dit bekend voor. Leuk he? Anne doet dat ook. Tja nu is het nog leuk als we het in de gaten hebben, maar wij hopen heel hard dat ze het niet blijft doen. Ze gaat hier bij 3 deuren verderop geregeld een koek halen. Ze kijkt nog niet meer naar ons, stap binnen, wacht lief in de keuken tot ze het koekje krijgt, zwaait en komt weer naar huis :inlove:

Maar echt super hoe die mensen reageerden :-*

OOO WAT SCHATTIG!!! :inlove: :inlove:

Wat schattig! En voor die mensen kon hun dag niet meer stuk denk ik :smiley:

heerlijk eigenlijk he?? zo stapt anna ook bij iedereen binnen (laast waren we ons picknick kleedje aan het opvouwen, komt er een man naar ons toe, is dit kind van u??? :oops:

was ze bij zijn kinderen in een speeltentje gaan zitten :wink:

HAHAHA hier ook hoor…stapt zo overal naar binnen…

zo maakt hij veel vriendjes en papa en mama lijken zo heel sociaal :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hahaha Colle, het inderdaad goed voor de sociale vaardigheden :slight_smile:

Had diemensen nog nooit gezien of gesproken, en nu weet ik dat er een aardig ouder paar op de hoek woont :mrgreen: