Hallo,
Onze meid heeft echt klontjes oorsmeer in haar oor.
Ik heb het gevoel dat ze er niet vanzelf uitrollen…
Heeft iemand de tip?
Olie heb ik al geprobeerd, eventjes
Of toch naar de huisarts?
Thanx Jen
heeft ze er last van? Pijn/minder horen (behalve het gebruikelijke oostindisch doof zijn dan :mrgreen: ), want in dat geval zou ik even langs gaan. Als ze er verder geen last van heeft, dan even afwachten.
:-*
Onze kleine man heeft het ook. Mijn (grote) man peutert dan net zo lang tot hij ze eruit heeft. Wel eens gevraagd aan ha en kon geen kwaad. Het is gezond dat het oor smeer aan maakt. Dat peuteren is trouwens niet goed volgens ha, maar volgens manlief ‘smeert’ hij enkel langs de zijkantjes. :roll:
Hoi,
Onze dochter en haar papa hebben ook last van teveel oorsmeer. Oplossing was een aanrader van het CB. Neusspray (op zoutbasis) een paar dagen 2x per dag gebruiken. Het werkte echt hier. Elke keer als ik troep zie zitten, dan spray ik haar even.
Gebruik hiervoor gewoon de babyspray van het K…vat.
Succes.
@lolifant wrote:
Hoi,
Onze dochter en haar papa hebben ook last van teveel oorsmeer. Oplossing was een aanrader van het CB. Neusspray (op zoutbasis) een paar dagen 2x per dag gebruiken. Het werkte echt hier. Elke keer als ik troep zie zitten, dan spray ik haar even.
Gebruik hiervoor gewoon de babyspray van het K…vat.
Succes.
En dan valt het er zo uit?
@Ninanien wrote:
heeft ze er last van? Pijn/minder horen (behalve het gebruikelijke oostindisch doof zijn dan :mrgreen: ), want in dat geval zou ik even langs gaan. Als ze er verder geen last van heeft, dan even afwachten.
:-*
oostindinsch doof, wa is da :mrgreen:
Ze heeft nergens last van, het lijkt me zelf zo irritant.