Nena heeft elke ochtend een vogelnest in haar stijle, dunne haar en wij gebruiken ook dat 's Smurfen spul en dat bevalt goed.
Maar ik ga me ook eens verdiepen in het borstel gebeuren.
Mijn beide meiden hebben dik, lang haar en het was altijd drama om te borstelen. Ik haal altijd antiklit spray bij de Action en borstel met de tangle teezer. Dat gaat veel beter dan welke borstel ook. Scheelt iig een hoop tranen en geschreeuw 's ochtends.
Hieke heeft half lang golvend haar en we borstelen sinds kort met die borstel die hier genoemd wordt voor de extensions. Kostte bij Etos €13.50 en ze wil niks anders meer. Wel in combinatie met anti klit spray.
Ik heb de borstel gekocht en wat gebeurt er? Ik had hem net binnen, zat nog in het postpakketje, en in de supermarkt wordt ie van me gejat!!!
Nou, moet wel goed zijn dan.
Dus nu heb ik maar een nieuwe besteld…
@Robin03 wrote:
Ik heb de borstel gekocht en wat gebeurt er? Ik had hem net binnen, zat nog in het postpakketje, en in de supermarkt wordt ie van me gejat!!!
Nou, moet wel goed zijn dan.
Dus nu heb ik maar een nieuwe besteld…
:shock:
Wat een verhaal zeg. Succes met de volgende en beveiliging meenemen als je hem op gaat halen :shifty:
Ik heb eergisteren de Tangle teezer gekocht en ik ben overtuigd!
Ik heb dan de pomme reinette spray van Yves Rocher en die doet het veel beter dan de Hema knoopjesspray.
Ik heb een blij kind wat nu zelfs met borstel op me staat te wachten s’morgens :inlove:
Ik gebruik van die conditioner die je op droog haar kan spuiten kan je bij kappersbenodigdhedenzaak halen :thumbup:
die smurfenspray vond luna maar stinken :thumbdown:
Hier ook de borstel ontvangen (2e exemplaar dus) en hij werkt super!! Helemaal geen weerstand meer in het haar en in het kind, hoera!!!
Ik spuit het haar eerst nat, niet meer met de spray trouwens, en kammen maar!
Fijn te lezen dat de tangle teezer ook bij jullie de oplossing blijkt…
Heel stiekem pik ik hem zelf ook steeds vaker van dochterlief voor mezelf hoor :oops:
waar koop je de tangle teezer ?
Lijkt me erg fijn voor mijn meisje met krullend haar.
Hier mag er ook alleen nog maar geborsteld worden met de tangle teezer :mrgreen:
Ik heb m gekocht bij een winkeltje met kappersbenodigdheden, maar onze eigen kapper verkoopt ´m inmiddels ook. En op internet is ´ie ook verkrijgbaar (alleen jammer dat het vaak pakketpost is en dus behoorlijk prijzig)