klit haar .. iemand tips ??

…:evil:



Mijn zoon heeft prachtige gouden lokken met krullen. :mrgreen:



Echt van dat engele haar heel fijntjes en dun, en het klit ongelofelijk.



Ik was druk bezig het wat langer te laten groeien maar er kwamen klitten in en die kreeg ik er niet uit gekamd. Met sop gewassen enz en nu heb ik er helaas de schaar in moeten zetten. Iemand tips zodat ik het toch weer langer kan laten groeien??

Hier worden de mooie krullen van het kindje van de maand ( :inlove: )altijd gewassen met Zwitsal anti-klit-shampoo. Na het wassen eigenlijk niets meer aan doen, of even doorkammen en klaar is ze. Als het heel erg pluizig wordt, bijv. na het zwemmen doe ik er een beetje serum van Fructis in. We hebben hier nog nooit klitten gehad.



Wat zonde dat je in zijn krullen moest knippen, dat ging je vast aan het hart :frowning:

@Fren wrote:



Wat zonde dat je in zijn krullen moest knippen, dat ging je vast aan het hart :frowning:




Ja dat wel maar laatste 2 weken zat het helemaal niet meer, leken wel dreads het was net einstein :mrgreen:

Ik heb na een hele zoektocht, voor onze krullenbol, de cremevoeding van de kruiva. Dit doe ik na douchen in haar haar en ik spuit 's morgens haar haar met een mengsel van dat spul en water, nat.

En ik moet zeggen dat na een dag spelen, 's avonds de borstel er een stuk beter door heen gaat.



Succes!!!

voor het borstelen spuit ik wat Gliss kur anti-klit/ontwar spray in Lynn’s haar. Dan krijg ik alle klitten zonder krijspartijen uitgekamd.

Voor Serina gebruik ik ook een anti-klitshampoo van Zw!tsal, maar nu ze wat langer haar krijgt moet ik nog even een goedje halen waardoor het `s morgens ook goed uit te kammen is.

ik waste het altijd met anti klit shampoo destijds had je die nog niet van zwitsal en dan kamde ik het al uit als dat er nog in zat,uitspoelen en geen klit te bekennen.

Succes

hoi,

ja babbel die van gliss kuur is perfect :thumbup: ik gebruik hem ook.

en ik heb haar tot op mijn billen.

als ik met nat haar weg moet gebruik ik dat dan zijn ze er zo uit, nat of droog haar maakt niet uit, daar ben ik erg tevreden over.

anti-klit helpt niet bij mij.





succes :thumbup:



gr melanie :**:

@Babbel wrote:

voor het borstelen spuit ik wat Gliss kur anti-klit/ontwar spray in Lynn’s haar. Dan krijg ik alle klitten zonder krijspartijen uitgekamd.




Die gebruik ik ook voor mijn dochters. Ik zweer erbij. Ik had de tip gekregen van onze kapster :thumbup:

Ook voor mijn dochter gliss-kur. Perfect spul.



Andere tip: zijn haar na het shampooen, nawassen met conditioner. Wordt het ook lekker glad van.



Succes!

@Babbel wrote:

voor het borstelen spuit ik wat Gliss kur anti-klit/ontwar spray in Lynn’s haar. Dan krijg ik alle klitten zonder krijspartijen uitgekamd.




Ook hier gliss anti-klit /ontwar… geweldig !!!

Antiklit spuitpompje van de Kruidvat :thumbup: Gebruik het voor mijzelf :wink:

hallo dames,



En wat doen jullie tegen pluizig haar? Mijn dochtertje heeft krullen, maar ik vind het vaak zo pluizen van achter, hierdoor lijkt het wat droog.



Ik dacht Gliss kuur en Fructis etc. is veel te ‘zwaar’ voor haar van kleine kindjes, maar dat is dus niet zo?



Groetjes,

Anneke!

Je hebt bij de Hema ook een spray tegen knoopjes in het haar met de onvermijdelijke Jip en Janneke erop. Die werkt ook goed, alleen ruikt het wel heeeel erg zoet.

Verder is de GlissKuhr echt heel goed :thumbup:

@aenne123 wrote:

hallo dames,



En wat doen jullie tegen pluizig haar? Mijn dochtertje heeft krullen, maar ik vind het vaak zo pluizen van achter, hierdoor lijkt het wat droog.



Ik dacht Gliss kuur en Fructis etc. is veel te ‘zwaar’ voor haar van kleine kindjes, maar dat is dus niet zo?



Groetjes,

Anneke!




ik heb voor alissa d’r krullen te temmen van de nivea dat blauwe potje creme gehaald en dan een klein beetje in je handen en in het haar knijpen en het zit geweldig :thumbup:



en voor de klitten heb ik nou van de etos speciaal voor kinderen een ontwar spray gekocht roze spul is dat :thumbup: :thumbup: