kleuterpuber

Lekker volgende week al vakantie… Wij moeten nog een maandje…

Ben er wel erg blij mee,

Kan ik ook gewoon nog even m’n bed in na de eerste voeding van Fay.

Zoë kruipt dan meestal naast me in bed en gaat tv kijken. En kan ik nog een uurtje slapen. :dance:

hier zijn ze ook echt aan vakantie toe hoor… nog drie weken en dan is het zover…

Ga niet het hele verhaal uitweiden maar de buren naast ons hadden een opmerking (na een discussie over iets anders) over mijn dochtertje dat ze altijd zo schreeuwt en dat ze niet rustig dan achter thuis kunnen zitten! Nou pardon er wonen hier kinderen, als je rust wilt en stilte en vogeltjes gekwetter dan moet je als kinderloos paar geen huis huren in een nieuwbouwwijk met alleen maar jonge gezinnen, ga dan in een bejaardenwijk wonen. :twisted:

Tuurlijk kan c. behoorlijk hard gillen als ze boos is en dan pak ik haar ook wel aan, maar om zo te klagen tegen ons over mijn kind! Hoe vaak ik wel niet luidruchtig drankgelal van hun en hun bezoek aan moet horen savonds laat achterthuis, das pas erg en nooit heb ik daar over geklaagd. Grrrrr kan dat mens nu niet meer luchten. We hebben over en weer onze overlastklachten geuit, heb gelijk de buren aan mijn andere kant gevraagd of zij vonden dat wij overlast veroorzaakten en nee, die horen tuurlijk ook wel wat maar zien dat niet als overlast. Zeggen zelfs dat c. al heel wat rustiger is dan vorig jaar en dat dat nu eenmaal bij kinderen soms zo is. Ook hadden ze toen ik niet thuis was (ff patat ophalen) mijn zoon van elf gecommandeerd om zijn muziek op zijn slaapkamer uit te doen of het raam dicht te doen, want ze konden niet “rustig” buiten zitten! Die jongen heeft voor het eerst muziek iets hard op staan, en gelijk hun in de aanval. Kom dan bij mij of mijn vriend en val niet mijn kind via de schutting aan! Het was notabene nog geen 6 uur smiddags! Bleehhhh wat een zeikerds, nou aan mij hebben ze dan een verkeerde hoor. De buren van de hoek hadden al gezegd tegen ons dat het zeikerds waren, ze liepen tegen hun ook steeds te klagen. Tis notabene een jong stel van rond de 25 en dan zo klagen over alles. Snap er geen hout van. :roll:

Jeetje Sarina,

Wat een zeikers zeg.

Wil ze wel eens horen als ze zelf kinderen hebben. :twisted:

Gewoon maling aan hebben.

Wat je zelf ook al zei dan hadden ze niet in een kinderrijke buurt moeten gaan wonen, maar in een hutje op de hei.

herkenbaar maar… ik moet wel zeggen dat ik probeer om de kinderen te leren om niet zo te schreeuwen in de tuin… dat gegil de hele tijd heb ik ook een hekel aan. Als ze nou boos ofzo zijn vind ik het wat anders maar steeds dat harde praten en roepen naar elkaar dat wil ik ook niet hebben.

Is ook herkenbaar hoor.

Maar ik heb zelf ook best een hekel aan schreeuwende kinderen :oops: Vooral als het buren zijn :wink:

Maar geluid moet kunnen bij kinderen, dat ben ik met je eens hoor.

Nou dames, dit gaat dan om de beruchte boze buien van een kleuterpuber, normaal is ze niet altijd zo,n gillerd hoor als ze aan het spelen is. :wink: Maarja de buren gaan lekker buiten zitten tussen 4 en 7, tja dan zijn kids moe en vervelend en dat uit zich dan in soms gillen en schreeuwen van haar als ik haar binnen haal voor het eten ofzo. Kan moeilijk mijn kind binnen op sluiten tussen 4 en 7, omdat de buren rust willen en misschien omdat c. wel eens boos kan worden. Tis heus niet alle dagen zo. En ja ik erger me ook wel eens aan kinderen van anderen die krijsen als ik lekker boekje zit te lezen achter, maar zal er nooit iets van zeggen, ben nl ook moeder he. :wink: Maar gewoon dat gezeur over mijn kinderen, alsof het alle dagen zo is, pfffffffffff. :eh: C. gaat om 7 uur naar bed, hebben ze de hele avond rust toch, nee dat drankgelal van hun en het bezoek tot 1 uur snachts zo af en toe, das normaal?? Maar heb ik dus nooit over geklaagd, zolang het af en toe is en niet elke avond. Dus waren hun ook maar zo kwa denkwijze!

met die boze buien gillen ze hier ook alles bij elkaar hoor…

voor dat soort mensen is het toch nooit stil genoeg…

Hallo allemaal,



Ooh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben met een kleuterpuber!!!



Ik dacht al dat mijn kp-tje de enige was die zooooo vreselijk vervelend kan zijn. Momenteel is niets goed en van alles wordt een drama gemaakt.



Als ik naar het werk ga is het brullen. Breng ik haar naar school, is het brullen. Er is geen land met haar te bezeilen en inderdaad van die grote mond schrik ik nog wel es. Dat drufde ik vroeger niet tegen mijn moeder hoor!!



In het begin huilde ze alleen als ik wegging. (tis nu een week of 3 bezig).

Nu huilt ze ook al als de oppas haar naar school brengt. Alleen als Rene haar brengt dan gaat het goed.



Als ik haar vraag waarom ze zo doet, krijg je standaard als antwoord dat ze het niet weet. Ik weet het uiteraard wel, moe moe moe…en dat terwijl ze gewoon tussen 6 en 7 in bed ligt. Maar inderdaad het warme weer is ook niet echt bevorderend voor haar humeur.



Haar nieuwe broertje (inmiddels 5 maand) waar de stapelgek mee is, maar toch haar mama mee moet delen…



Ohoh wat kan het leven van een4 (bijna 5) jarige toch zwaar zijn…



Mijn grootste vraag is: gaat het over??? I hope so!!!

Kennen jullie dit dan ook:



“JIJ MAG NIETS ZEGGEN!”



“JE LACHT ME UIT!”



“LAAT ME MET RUST!”



En dan armen over elkaar en met de deuren gooien :smiley:

jaaaaaaaaaaaaaa

enne



jij bent stom !

stouterd !

jaaaaaaaa hoor dat ken ik allemaaaaaaaaaaaaaal,



En dit…



Als ik dit niet mag dan ben ik je beste vriendin niet meer.

OF

Nou dan mag jij niet op mijn verjaardag komen



Dat hoor ik wel 100 x per dag :silenced: :cry:

DAT IS NIETGRAPPIG!!!

mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hou op !!!

:mrgreen: :inlove: :mrgreen: dat is er inderdaad ook zo een… :mrgreen: :inlove: :mrgreen: wat een “SCHATJES” zijn het toch allemaal… :inlove:

engels met een groooooooote B ervoor :inlove:

willemijn haar groep op het KDV heet Bengels… heel toepasselijk…

ze zegt zelf: bij de bengels zijn we allemaal donderstenen

“stomme mama” is er ook zo,n 1 hier en dan zeg ik: ooo is mamma stom? Dan zal mama wel even stom doen ok? NEEEEEEEEEEEEEE, krijs krijs :roll: De onderste tree van de trap wordt vaak bekeken door haar!

Of wat denk je van: ik ga wel weg hoor, daaaaaaaaaaaggg. :shock: Ik heb al eens gezegd, ok das goed, zoek maar een andere mama en papa! Nou toen was het huis ook te klein, want dat was nu ook weer niet de bedoeling! :smiley:

Tja kleuterpubers met extra last van de hitte! :shock:

Hoe bedoel je…last van de hitte… :roll: :roll: :roll: …het is hier vreselijk!

Volgens mij is er storm op komst…laat het dan maar snel komen…dan keert de rust misschien een beetje weder.