Anna Sofie mag op iets anders.
Ze wil wel op ballet… Dat zit in het centrum en dan moeten we met de auto.
Ze wil anders ook wel op gym als ballet niet kan. Dat zit hier in de buurt en daar zitten ook vriendinnetjes die ze goed kent.
Keuze kan ik niet aan haar over laten dat komt niet goed.
Maar wat te doen…?
Wie denkt even mee
Ze wil op Ballet, maar ook wel op Gym…
Als het ook gewoon een leuke bezigheid is zou ik keuze 2 nemen, ook omdat er vriendinnetjes mee doen.
die neiging heb ik ook hoor, het is toch ook gewoon een leuke bezigheid, ze is zes…
Totaal geen pretenties hier hoor wat dat betreft.
Maar ik weet dat ze al drie jaar roept dat ze zoooo graag op ballet wil en die mogelijkheid is er dus wel, alleen niet echt naast de deur.
Dus nu twijfel ik :think:
hmmmm, niets zo veranderlijk aan een kind, maar goed, als ze dus wel al jaren over ballet praat denk ik dat ik als moeder dan weer ballet zou kiezen…
Dus het komt er op neer dat je niets aan mij hebt
lang leve het milieu!
dus saf gaat lekker in tutuutje naast de deur met haar vriendinnetjes op gym en als ze zelf kan fietsen gaat ze in hetzelfde tutuutje naar de balletschol.
hoe is het trouwens met de domineesvrouw?
wat lastig …
ik zou denk ik eerst het gymmen proberen, lekker dichtbij, maar ik weet niet hoe jullie in de tijd zitten, hebben jullie ruim de tijd om met haar naar balet te gaan, is het op een gunstige dag? dan zou ik ballet kiezen…
dat ik dat zeg komt ook omdat Daphne het daar ook al heel lang overheeft…maar ze wil ook op paardrijden en op gym en op muziekles…
de muziekschool heeft korte cursussen van 10 lessen misschien is dat bij jullie ook of bij een particulieren balletschool waar de tijden gunstiger vallen???
maar gym met vriendinnetjes is ook leuk :thumbup:
ik zou voor gym gaan…
Ik zou van allebei een paar proeflessen mee laten draaien en dan het kind toch zelf laten beslissen. Komt het kind er zelf dan nog niet uit dan zou ik vervolgens voor de gym in de buurt gaan.
Waaróm wil ze op ballet? Als het is om dat prachtige roze pakje, dan kan ze ook op gym. Jij wil het misschien voor de motoriek, dan is beide goed, of voor de leuke bezigheid, dan kies je dus voor gym 8) . Maar als ze dol is op dansen, dan zou ik kiezen voor ballet (maar ja, ik heb zelf jááren op ballet en dansen gezeten :inlove: ).