Kleurenklok, kleurenwekker

@Dorus wrote:

Uit ervaring weet ik dat een timetimer veel praktischer is en voor kinderen echt veel duidelijker.

De kleurenklok is op de meeste scholen ook echt ‘uit’.

Ik zou in jouw geval gaan voor de timetimer.

Blokker heeft idd een spotgoedkoop kookwekkertje wat erg op de timetimer lijkt.

Thanks, ik ga er toch maar naar kijken. Zie dat mijn pb nog steeds in de outbox staat, kortom, nog steeds ongelezen. Misschien vakantie…

Hoe dan ook, zo’n timer moeten we ook maar even kijken naar hoe toe te passen.

Het is ook meer om bijv. “Over 15 minuten gaan we weg” te kunnen zeggen en die 15 minuten beeldend te maken, zodat er geen spanning of hyper ontstaat.

Van het merk Josephjoseph is er een kookwekker die ook heel goed werkt als aftelwekker. Werkt ongeveer als timetimer.

Thanks Sis! Ik ga zoiets zoeken of die time timer. Als hij maar in een winkel te koop is.

De timetimer kan je online bestellen, maar die vind ik DUUR met hoofdletters. Deze kookwekker kost tussen de 10 en 15 euro. Ook niet goedkoop voor een kookwekker, maar al beter dan (uit mijn hoofd) 40 euro voor een kleine timetimer.

Weet niet of je er al 1 hebt, maar die van de Blokker is nog geen 5 euro.

@Dorus wrote:

Weet niet of je er al 1 hebt, maar die van de Blokker is nog geen 5 euro.

Nee, nog niet. Ben bij de Blokker hier geweest, die had hem niet (kende hem wel). Ik ga nog even speuren (en online).

als je bij google kleurenwekker intypt is er een site die de formats heeft voor de kleurenwekker en deze passen precies in een ikea wekker van 0,75 euro.

@lenie wrote:

als je bij google kleurenwekker intypt is er een site die de formats heeft voor de kleurenwekker en deze passen precies in een ikea wekker van 0,75 euro.

Thanks, die site had ik al gezien.

Gaan toch voor de Time-Timer, wil hier nog 1 of 2 Blokkers af, maar nog geen tijd gehad.