Kleuren in de auto

Nog een snel vakantievraagje!

Onze meiden vinden het heerlijk om te kleuren, verwacht dat ik ze hiermee ook wel een tijd zoet kan houden in de auto. Alleen kleurt het niet zo handig. Ze hebben een mini klapplankje maar kunnen daar niet echt bij. De tekentafeltjes van de hema zijn slap en kan de jongste niet bij. Ik heb al zitten denken aan een dienblad op schoot? Of zo’n dienbladkussen? Een dik boek kan ook, maar dat is niet heel erg handig, dat schuift en valt steeds.

Iemand een idee wat handig is?

dienbladkussen :thumbup:

Kan je op vakantie zelf ook nog weer gebruiken.

Ik zou zelf voor zo’n dienblad voor op schoot met een kussen eronder gaan. Dat wiebelt het minst denk ik. Die van mij (ik geloof dat ie bij de blokker vandaan komt) heeft ook nog een bekerhouder, en daar kunnen dan mooi de potloden of stiften in, zodat die er niet steeds vanaf rollen. Lijkt me ideaal!

Die van mij heeft ook een lampje trouwens. Dus dan kunnen ze ook nog in het donker spelen, mochten ze niet kunnen slapen.

Ik zie op internet o.a. een Cabanaz Lap Table Rood voorbij komen. Deze is online voor 15 euro te bestellen via bestelkeukengerei met het bekende erachter. Wel zonder lampje, maar met een bekerhouder.

toevallig net op de site van de Blokker en heel groot alleen vandaag… een laptop/ dienblad MET bekerhouder EN lamp voor 11 euro ofzo.

Toevallig of niet :lol: .

zeker toevallig.

Dat zal dan wel degene zijn die ik heb!

trouwens, die bekerhouder is niet erg diep, maar als je daar weer een bekertje inzet, kan je daar de potloden rechtop in zetten. Helemaal handig.

Klembord

Hele dikke schetsboeken met hardere kaft

Plankje met papier er op.

Die cabanez dacht ik idd, niet handig ivm ondiep bekerhoudertje, maar een beker erin is dan wel slim!

Ben alleen bang dat dat lampje geen lang leven heeft… ik heb er ook 1 gevonden, gewoon een dienblad met kussen eronder, even kiezen welke het wordt! Goede tips!

in ikea hebben ze laptoptafeltje, plastiek met een kussen onder. die hebben wij voor de kids in de auto.

Kosten 10 euro.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10086654/#/00207699

Losse dingen als kleurpotloden of stiften zie ik in de auto echt niet zitten. Ze krijgen hier dan ook van die ‘magische’ tekenbordjes. Scheelt ook een heleboel papier en gesnipper. Het echte kleurwerk komt op de plaats van bestemming wel weer.

Die bij de blokker staan apart, ga ik morgen ff kijken, maar die van de ikea lijkt me nog fijner denk ik! Dus ik kijk ff bij de blokker, dus als dat niets is ga ik die van ikea halen! Thanks voor de tips!

Wij hebben een tafeltje wat je over de schoot heen zet. Het is van kunststof en aan de zijkanten zitten bakken om spulletjes in te doen. We hebben hem vorig jaar bij Gamma gekocht, stond toen een keer in hun folder. Maar ik heb ze onlangs ook bij Jysk gezien. Hier bevalt dat erg goed. Nadeel is dat het veel ruimte inneemt, aangezien je het tafeltje niet kunt opvouwen.

Bij ons hetzelfde als bij Mex, een magnetisch tekenbord.

dvd hoesje?

http://stacyvaughnblog.blogspot.nl/2012/04/dvd-coloring-case.html?spref=fb

wij gebruiken gewoon een tekenblok (zo;n dikke) meiden vermaken zich goed…

en qua kleuren… ze gebruiken of een pen of potlood…

@cees77 wrote:

Bij ons hetzelfde als bij Mex, een magnetisch tekenbord.

hier ook die tekenborden, je hebt ze tegenwoordig ook met kleurtjes !

T.im noemt het een toverbord :inlove:

Ik heb ze net bij de blokker gehaald. Ideaal! Oudste vindt het helemaal geweldig, ze kan gewoon lekker kleuren, zelfs een lampje erbij. Zo’n magnetisch bord heb ik trouwens ook bij me, maar daar is ze echt niet meer blij mee hoor, hooguit 5 minuten, ze kleuren hier allebei heel graag en kunnen dat lang volhouden. De plankjes zijn wat groot, maar met een steuntje onder voeten blijft het prima zitten en bij jongste het plankje van de stoel omhoog voor extra steun, perfect!

@mereltje85 wrote:

dvd hoesje?

http://stacyvaughnblog.blogspot.nl/2012/04/dvd-coloring-case.html?spref=fb

Die is leuk!!

Ik heb die van Ikea gehaald. Elastiek om het blad gemaakt waar ze boekjes etc. onder kunnen klemmen, helemaal super!