hoihoi,
ik wilde onze gastouder dit jaar verrassen met een kleinigheidje…wat is leuk om te geven. Aangezien zij waarschijnlijk geen kerstpakket krijgt van het gastouderbureau en ik het wel heel erg waardeer dat onze meid het fijn heeft bij dr…wil ik iets kopen…maar wat :think:
waxinelichtjes houder?
of even naar de action/xenos, en daar een setje leuke bekers koffie/thee er bij in folie en je hbt wat leuks
en misschien hebben ze wel witte bekers(soms in de uitverkoop 50 cent etc.) en die dan door je dochter laten beschilderen
Ik heb een DA bon gekregen van mijn gastgezin.
Heb ook al eens een mandje gekregen met lekkere dingen en een fles bacardi breezer. En al eens een kaarsenpakket.
zat zelf ook wel te denken aan een bon van etos :think: maar is dat niet wat saai…ik bedoel net alsof ik dan niks leukers voor dr kan verzinnen :o aan de andere kant is het wel weer een nuttig kado, want ze kan het goed gebruiken…
Dan ga je toch voor nuttig en leuk tegelijk? Een plak chocolade erbij halen, een mooie wikkel uitdraaien via internet (een aantal dames hebben daar geloof ik links voor of even google gebruiken) daaronder de bon doen en voila je hebt een 2 in 1. :thumbup: Of hem evt bij een waxinelichthouder in de vorm van iets kerstigs doen. Ik heb Casper voor de opa en oma en tante een eigen kerstboom laten maken van een stuk karton en een toiletrol (toiletrol bruin maken of papier eromheen, kerstboom uitknippen en verven of met gekleurd papier, mooi laten vingerverven of op een andere manier versieren vonden ze erg geslaagt hier) Dan zou je zelfs in de toiletrol de bon kunnen doen. :mrgreen: (wel even waarschuwen ;))
Ik zou een lief pakketje maken, zeker als je weet dat ze het goed kan gebruiken.
Idd iets van een drogist erin, als je twijfelt wat ze lekker zou vinden een bon, een kaarsje(shouder), luxe chocolaatje, lief kaartje erbij. Hartstikke leuk!
Ik kreeg van een oppasgezin trouwens ooit eens een kwartet spel, zoooo onwijs leuk. Het ging helemaal over mij en de kindjes :lol:
Dus dan had je een kwartet ‘Lune doet leuke dingen’ kaartjes met samen dansen, koekjes bakken enz en daar dan fotootjes bij of een tekeningetje. Dat is me nog steeds heel dierbaar.
ik kreeg een heel leuk pakketje van een van m’n moeders. Bonbons, truffels, lekkere kerstkoeken en een lief kaartje waarin ze bedankt voor de goede zorgen.
't hoeft niet bijzonder te zijn, dat je er aan denkt is al heel erg attent!
Alleen toen ze er met een grijns bij zei ‘tsja, dat hoort toch zo als je baas bent’ kreeg ze een duw! :mrgreen:
thnx voor de ideetjes tot zover…iets nuttigs en leuks is idd leuker om te geven…maja nu ga ik twijfelen hoeveel hahaha :doh: ben echt erg hier mee! Maar ik ga sowieso een etos bon doen…en dan wat lekkers erbij…doorzichtig folie er om heen en een lieve kaart er aan en dan is het leuk genoeg…lijkt me… :think:
absoluut! HEEL leuk!
Ik kreeg vandaag een knutselboek :inlove: :inlove:
Echt super :thumbup:
Ik vind de bon juist zo handig. Mijn geurtje is opgegaan deze week en kan zo eens een duurder luchtje kopen. En als je het leuk in pakt :thumbup: Ja leuk hoor!
Lune: wat leuk zo’n kwartetspel! :thumbup:
Ik deed altijd een mooi kerststukje, was ze erg blij mee. Zal dr dit jaar ook nog even wat brengen ook al is Sara er al weg. Is echt een fantastische go voor Sara geweest.
Ik kreeg van een van mijn gezinnen altijd een leuk spel dat ik in mijn werk kon gebruiken. Of een mooi voorleesboek. En daarbij kreeg ik altijd een pakketje; wijn of chocolade. Heel erg leuk!
Aangezien ik voor het eerst in mijn leven nu zelf vraagouder ben en dus een gastouder heb, krijgt zij van mij iets voor zichzelf vergezeld met iets voor haarzelf. Vrijdag ga ik op pad!
Mag ik trouwens even zeggen hoe fijn ik het vind om te lezen dat er nog steeds ouders zijn die iets voor hun gastouder doen? Geloof me, de meeste gastouderbureaus hebben simpelweg niet de financiële middelen om hun gastouders van een pakket te voorzien (Wij in ieder geval niet) dus super dat de vraagouders er zelf aan denken een klein gebaar van waardering te geven!
Ik maak met de kinderen altijd iets voor leidsters/juffen. We hebben dit jaar kaarsen versierd met speciale bijenwas om kaarsen te versieren, erg mooi geworden en leuk en vrij simpel om te doen.
Mijn oudste van 6 heeft een dikke kaars waar ik een deel uit heb gehaald, hier heeft hij heel leuk een stalletje in gemaakt. Zag er echt super uit, juf was onder de indruk :mrgreen:
ik kreeg ook altijd iets als gastouder
Bij de 1 was dit een normale kerstpakket , met lekkers en leuks echt voor mij gekozen , soms ook nuttige dingetjes.
Maar er zat in iets van koffie thee lekkers kaarsjes lekkere shampoo of geurtje…
Bij de ander was dit meestal een bon of voor bisocoop, of voor winkel, ofzo…
ik wilde wel naar Urinetown, een musical, en heb mijn gastouder uitgenodigd
Zij blij, ik blij 8)
nou hier helemaal geslaagd hoor…ze had al een kerstpakket gehad van uit de gemeente echt lief… (in eerste instantie wilde ik mijn kerstpakket weg geven namelijk, maja heb nog niks gehad en we moeten zelf iets via internet aankruisen :roll: duurde me te lang…)
Het is uiteindelijk een lekkere doos vol met belgische chocolade geworden met een etosbon erbij…deze werd door de kassiere leuk ingepakt met tig proefmonsterstjes en een leuk blad erbij…en dan in doorzichtig folie, gelijk maar gevraagd of ze de doos chocola er ook bij wilde inpakken :mrgreen: en dat deed ze!
Net weg gebracht en de gastouder is er erg blij mee :inlove: dus ik ben ook tevreden!!
bedankt voor alle ideetjes en tips :-*
Nou super! Leuk dat je haar wat hebt gegeven :thumbup:
Met sint kreeg onze gastouder een vogelhuisje met pinda’s, choco centjes, zeepje, kaars en thee. Morgen krijgt ze als kerstpakket een weckpot met ingrediënten voor koekjes (die iemand hier als tip gaf ergens) met een strippenkaart voor een ijswinkeltje hier in t dorp. Zo heeft ze straks ook nog wat leuks.