Oke, ik heb hier al eens dezelfde vraag gesteld, maar dan voor de traktatie van m’n kids op KDV. Daar kwamen zoveel leuke reactie’s op dat ik het voor mijzelf ook maar eens probeer.
Ik ga verhuizen naar een camping in Frankrijk. Eerst werken, over een paar jaar kopen. Ook aan mijn vriendinnen, sportmaatjes en misschien wel aan collega’s wil ik een leuk ‘afscheids’-kleinigheidje kunnen geven. Ik heb via Vistaprint een leuk visitekaartje gemaakt met onze foto erop en de adreswijziging. Die wil ik bij de traktatie gebruiken.
Iemand een leuk idee?
weet niet wat ze kosten, maar je hebt oa bij AH van die mini flesjes huiswijnen. Frankrijk is toch land van de wijn.
Zo’n flesje, met het kaartje er aan met een lintje?
Bofferd
Wat dapper dat je zo’n grote stap zet. (jij doet waar ik altijd stiekem over fantaseer als ik even aan het dagdromen ben )
Idee… euhhhh…ik maak altijd graag kleine mandjes of potjes met allemaal kleinigheden. Pas geleden had ik bijvoorbeeld chocolademandjes gemaakt. Met daarin een staafje voor oplos chocolademelk, een chocoladekoekje, een merci staafje, een after eightje, een mini marsje, een (kersen)bonbon een paar M&M’s om de lege ruimte op te vullen…enz…enz… daarna een plastic folie eromheen en afknippen en een lintje eromheen.
Op deze manier kan je allemaal mandjes maken met een bepaald thema en omdat je van alles een grootverpakking koopt en over de mandjes verdeeld ben je niet eens veel geld kwijt.
Maar ik vind het wijn-ideetje wel erg leuk…passender dan een franse wijn kan je haast niet verzinnen wel?
Of misschien een mandje met verschillende franse kaasjes (maar dat moet je wel erg snel uit gaan delen, niet iedereen zal met plezier aan je terugdenken als ze beschimmelde schimmelkaasjes van je krijgen )
Mmm, dat zijn wel leuke ideeen. :think: Voor vriendinnen vind ik dat wijntje wel een goed idee. Maar om het wat meer lowbudget te houden vind ik zo’n minimandje met het een en ander ook een goed idee. Ff denken of ik echt Franse producten daarvoor kan krijgen…in Nederland… Want een zakje lavendel, was ook erg gemakkelijk en leuk geweest. Heb zelf ook lavendel in de tuin, maar ja daar is het nu ook de tijd niet meer voor. Had ik dat van de zomer maar vast bedacht! :doh:
Enne, Happy Mommy; ik voel me idd een boffert!