Kleine Potjes........

… hebben grote oren :mrgreen:



Ik heb mijn moeder aan de telefoon en vertel dat op de echo te zien was, dat 1 van de kindjes op zijn teen lag te sabbelen.

Vanuit mijn ooghoek zie ik ineens Amy, die rustig aan een tafeltje in een hoekje wat zat te tekenen, op de grond liggen met haar teen in haar mond :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Iemand anders nog leuke anedoktes over kleine potjes?

hihi grappig zeg!!



ZO noemt Melissa altijd hub bij zijn naam, ja dat doe ik natuurlijk ook!



en laatst zeg ze tegen een vriendin van mij: Karin ik ben jou zo zat :roll:

:lol:

Ik heb er ook wel een. Mijn dochter zit bij oma aan tafel te kleuren als ze ineens “Ahhh, shit he” roept. Vraagt mijn moeder of ze dat soort praatjes op school leert. Zegt Celeste: “Nee hoor oma, dat zei jij toch net tegen opa aan de telefoon??” :lol: :naughty:

EN hóe krijg je het voor elkaar om stiekem tóch dat woord te zeggen waarvoor je op je dak hebt gehad.?:



Tot mijn grote schrik riep joost een paar weken geleden ineens kt!! Ik vond het zó erg, heb hem meteen op zijn dak gegeven dat je dat woord ab-so-luut niet mag zeggen en uitgevist van wie hij dat had "van pappa " (yep, en ik ben bang dat het nog waar is ook :roll: ) Maar goed sinds dat incident horen we nu de volgende versie:



MAmma??? “ja joost”"je mag NIEt K
T zeggen he?? :lol: :lol:



uitgekookt draakje!

Whoehahaha, fantastisch die kleine eigenwijsjes :inlove:



Ik heb wel eens gehoord van iemand die dan 10 minuten lang met haar kind alle vieze en scheldwoorden ging roepen die ze konden. Dat deden ze dan elke dag even en voor de rest mocht het niet gebruikt worden. De lol was er snel af :mrgreen:

Ja, dat had ik verteld…



Wij mochten vroeger altijd na het eten 's avonds tien minutnen vize en lelijke woorden zeggen (woonden in Den Haag, dus dat kwam wel goed :wink: ).

En dan was de tijd op, en de woorden die we de hele dag hadden opgespaard, waren inmiddels ‘vergeten’, dus verder dan een woord of 10 kwamen we niet…

Maar goed, na die 10 minuten mocht het niet meer, klaar… :lol:



Saar noemt ineens alle Lieveheersbeestjes: Oliebollen…

Oma had laatst geroepen: Loop nou eens door, oliebol… en het Lieveheersbeestje wat Saar gevonden had, deed het niet meer… Loop eens door Oliebol!!! :mrgreen:



Oh ja, ik vertel wel eens aan mensen dat ze een beetje terughoudend is voor hondjes op het moment… was voorheen nooit… maar dat ze wel altijd net zo makkelijk een box in rent waar een paard in staat…

Exact dezelfde bewoordingen hoor ik haar nu af en toe vertellen tegen een speelgoedpaard… :inlove: :lol:

@oessie wrote:





en laatst zeg ze tegen een vriendin van mij: Karin ik ben jou zo zat :roll:




:mrgreen:



die tenen ook hilarisch :mrgreen:



hier hoor ik mezelf ook vaak terug als nano tegen zijn poppie of de poes praat. hij was laatst bij mijn zus, en die wist me achteraf precies te vertellen met welke woorden ik nano in bed stop. Hij had haar in bed gedaan en het hele riedeltje afgehandeld (‘ga maar lekker liggen. eerst een boekje lezen. zal ik de deur open laten? wil je nog wat drinken?’)

en namen pikt ie idd ook heel snel op. ben ik met mijn vader aan het praten en binnen een minuut roept nano: matje (ja zo heet ie :lol: ) kom je dit of dat doen? :smiley:

Nadat Amy al de hele dag flauwe grappen maakte en ik regelmatig had gezegd: doe eens niet zo flauw joh…

maakte ik die avond ook een flauw grapje…

Rent ze naar haar papa en op een klaaglijke toon zegt ze : papa…mama doet wéér flauw :mrgreen:

Whoehahaah, echt fantastisch!



De laatste tijd staat de hoek hier vol met poppen, omdat ze straf hebben. Net als Amy wel eens heeft :mrgreen:



Bren: dus jij was dat :thumbup: Vond het een grappig verhaal :wink:



Amy is voor geen beesten bang niks… op de kinderboederij rent ze zowat tussen de paarden, de schapen en andere grote beesten. Het kan haar niet gek genoeg. Maar oweee…als je langs een voilere loopt en zo’n klein vogeltje zegt met een zware stem :TJIELLUP!

Dan gilt ze het uit en zet het op een rennen :mrgreen: :mrgreen: