kleine plastic hoesjes

Weet iemand of er ook kleine insteekhoefjes bestaan? En zo ja waar je die kan kopen?



Ik wil eigenlijk op onze Trofast bakken een hoesje maken, zodat ik er een kaartje in kan steken met daarop welk speelgoed er in die bak hoort. Dus het Little People logo en de ene en het Duplo logo op een andere etc. Ik zoek daarvoor dan plastic hoesjes die aan 3 kanten dicht zijn, zodat de kaartjes er niet zo makkelijk uitvallen.



Iemand enig idee???

van die kleine insteekhoesjes die je wel eens ziet om een titel aan te geven op een map ofzo

moet ik ff neuzen hoor want ik heb wel een idee waar je die kan krijgen

even een klein beetje creatif: haal een foto insteekmap en knip die in 4 stukjes en je hebt het juiste effect!

dat kan natuurlijk ook :mrgreen:

Boekenwinkels/hobbywinkels

@mamy wrote:

even een klein beetje creatif: haal een foto insteekmap en knip die in 4 stukjes en je hebt het juiste effect!




Dat is inderdaad een goed idee :slight_smile:

Kantoorboekhandel heeft ze vast

hoeveel heb je er nodig, heb er hier een aantal 10x15cm ofzo…gewoon insteekhoezen maar dan klein

12 :slight_smile:

of gewoon een plaatje met een wat groter stuk doorschijnend plakplastic erop plakken. Van die bakken kun je dat er toch zo weer af halen. En dan kun je er weer een nieuwe op plakken. Kunnen de kids ook de kaartjes er niet uitfriemelen.

@angelbaby wrote:

12 :slight_smile:




PB me even…

Ik heb hier een hele zooi kleine insteekhoesjes ter grootte van een CD. (Wij hebben alle hardplastic CD-hoesjes de deur uit gedaan en alleen nog maar van die ‘mapjes’) Bij V&D gekocht, op de computerafd. Héél handig. Niks knippen/meten/plakken/zweten.