Na 2 weken Frankrijk ben ik zeker een week thuis, maar we willen ook nog graag kamperen. Normaal sta ik graag op een camping in de omgeving van Ommen, maar ik wil eigenlijk ook wel richting brabant.
Ik houd niet van massale campings en er hoeft ook niet allerlei schreeuwerig vertier te zijn. Gewoon een leuke speeltuin, evt iets te klooien met water (pomp, beekje, natuurzwemwater) en goed sanitair. Ook niet te duur, onder de 30 euro per nacht voor mij en 4 kinderen+tent.
Wie heeft er tips?
Hmmm… De Kurenpolder. Is wel aan de grote kant, maar je hebt er echt alles (natuurwater, speelterreinen, binnenzwembad, enz. enz.)
Of het qua prijs lukt weet ik niet.
Nou, ik ben natuurlijk ook zelf enorm aan het speuren geweest. En het is een camping in de Betuwe geworden. Al aardig zuidelijk voor mij. Maar ik was als het ware instant verliefd op de beschrijving, de insteek, de grootte en de foto’s en de prijs was 32 euro per nacht, dus iets duurder dan ik gewend ben, maar wel te doen. Dussss, wij gaan lekker 5 dagen naar de Betuwe :lol:
Nog beetje ver van Brabant, maar ook leuk.
Maar mocht je in de toekomst toch nog eens Noord Brabant willen verkennen dan kan ik je recreatiepark “Het Genieten” aanraden.
Dat is echt in Brabant, in buiten gebied, tegen de Loonse en Drunense duinen aan en vlak bij de Efteling, Blauwe Meer etc.
Heeft een buiten en binnen speeltuin.
Dus mocht je ooit toch nog iets zoeken, zover ik altijd begrijp is die camping aan te bevelen.
Mijn schoonbroer gaat met de kinderen vaak naar een camping in Bladel (ligt in de Kempen), hun zijn daar meerdere keren terug naar toe geweest omdat het zo leuk was voor de kinderen.
Ik dacht dat dit camping De Paal was, ik zal dat nog wel een keer navragen.
de paal ligt in bergeijk en is alles wat cell niet zoekt : groot, duur, wel erg leuk maar altijd stampvol.
Ik kan u Plaza del Gazonica B van harte aanbevelen!
8) :-*
hoe heet de camping waar jullie heen gaan Cell?
als wij geld overhouden wil ik ook nog graag in de buurt van ons huis kamperen
@Cell wrote:
Nou, ik ben natuurlijk ook zelf enorm aan het speuren geweest. En het is een camping in de Betuwe geworden. Al aardig zuidelijk voor mij. Maar ik was als het ware instant verliefd op de beschrijving, de insteek, de grootte en de foto’s en de prijs was 32 euro per nacht, dus iets duurder dan ik gewend ben, maar wel te doen. Dussss, wij gaan lekker 5 dagen naar de Betuwe :lol:
Enne… heb je nog goedkope tips voor mij?
Ga nog een paar dagen met mijn moeder en de jongens kamperen in de 2e week van de vakantie in principe… en dat mag liever ook niet te duur zijn .
Drenthe of Overijssel.
Mamamarije… Drenthe : Camping Myry in Elim en verder heb ik er een paar in Overijssel. Camping de Meene, heb je wel een natuurkampeerkaart nodig, trampoline staat er en een veld vol speeltuin dingen, super verzorgd door vrijwilligers en bij echt warm weer zetten ze een zwembad neer… is in Haaksbergen.
Enne… aan de rand van zwolle… bijna aan de IJssel… hofje van hoog zuthem… ook leuk!!
Of kamperen bij de boer in Ommen… camping Varsenerveld…
@ DarkAngel… ik ga nu naar de Betuwe, dus dat is niet in de omgeving van Coevorden… maar tussen Nijmegen, brabant en Utrecht… in die 3 hoek… Camping Lievelinge…
@Cell wrote:
Mamamarije… Drenthe : Camping Myry in Elim en verder heb ik er een paar in Overijssel. Camping de Meene, heb je wel een natuurkampeerkaart nodig, trampoline staat er en een veld vol speeltuin dingen, super verzorgd door vrijwilligers en bij echt warm weer zetten ze een zwembad neer… is in Haaksbergen.
Enne… aan de rand van zwolle… bijna aan de IJssel… hofje van hoog zuthem… ook leuk!!
Of kamperen bij de boer in Ommen… camping Varsenerveld…
Ik ga ze vanavond even rustig opzoeken en bekijken.
Dank alvast.
dank je!
En ik woon niet in Coevorden hoor
Maar in Culemborg, en dat is een half uurtje vanaf deze camping zie ik.
ik sla em even op in mijn favorieten
kan best zijn dat we weer via vakantieveilingen naar de beekse bergen gaan. zal ook pas na Frankrijk worden dat we kijken of we nog in nederland gaan. Moet niet te ver van Nieuwegein af zitten omdat mijn vriend overdag dan gewoon moet werken.
hahahha… hoe kom ik nou bij coevorden dan… :doh:
Met 2 kinderen kom je op iets van 26 euro uit denk ik per nacht… ziet er allemaal goed uit, we hebben er nu al zin in :dance: Misschien dat we ook nog wel een paar dagen bij oma in de tuin gaan… ook altijd leuk 8)
Coevorden - Culemborg.
lijkt op elkaar :lol:
ik kwam voor ons op 31,25 euro uit geloof ik (incl 6amp electra)
valt nog wel mee. had nog een andere leuke camping gezien, maar die vond mijn vriend niks (zit direct aan de A2)
ik zoek ook gewoon een kleine gezellige camping met speeltoestellen op het veldje. en iets van een peuterbad of klein strandje.